Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 176 ggr
Velsan
0

Bilder, träffen Uppsala

Bilder finns nu på www.illervanner.se. Klicka på foto evengemang till vänster å sen på kvartal 1&2 2007

Trolltott
0

Super fina bilder! :D
Det ser verkligen ut som att ni hade det super trevligt där. :D

AlbaStiffler
0

Jättefina foton! Speciellt närbilden på min alba (albinon) tycker jag blev superfint och har gladeligen lagt beslag på det. Hoppas det e OK, vanja? :-)

Robinsnel
0

då vet man vem den rödhåriga fröken var då.. :P

Fina bilder.

AlbaStiffler
0

Jupp, that's me! Intressant nog tittar jag ner på vartenda foto, visste inte om att jag blev fotad. Och illrarna var ju sååååå söta och goa att klappa. Gillade speciellt den där halvblinda som Velsan har, han var ju jättesnäll och gullig (iaf mot mig just då).

Burtil
0

#5 Mig satte han tänderna i ganska rejält men jag överlever nog. Han bet hårdare än Hobbe någonsin har gjort.

Robinsnel
0

#5 oj, då är du ganska vältuggad.. de gånger jag sett dina händer har de varit väl perforerade..

Velsan
0

hehe jag hann precis varna dig, verkar som han har svårt för killar :P Han har ju bott utomhus i en inhägnad utan gos i några år så tycker han är väldigt snäll om man tänker på omständigheterna, jag har inte blivit biten än. Men han släpper ju fort iaf :P Men rejäla käkar har han.

Å gwen d ee helt okej att norpa en bild :)

emoflickan
0

rikki, det är min fotomodell tjabo! :)

UlrikaD
0

Det borde jag ju kunnat räkna ut. Så fin!!!Kyss

emoflickan
0

fin och asjobbig haha! :)