Träff i Uppsala 22 april
Svenska illervänner anordnar träff i Uppsala, Söndag 22 april
Kl 13.00 träffas vi i Stadsparken centralt i Uppsala.
Alla är välkomna med eller utan iller!
För er som funderar på att skaffa en iller i sommar är det här ett utmärkt tillfälle för er att prata med andra ägare och uppfödare, samt att få bekanta er med dessa underbara djur.
Föreningen bjuder på fika så anmäl er gärna innan, så vi vet hur mycket som behövs.
Är det nått ni undrar över eller behöver ni vägbeskrivning?
Hör av er till: Vanja 070-745 28 50 eller Velsan01@hotmail.com
OBS! Ni glömmer väl inte att kolla era illrar efter öronskabb innan ni tar med dem till träffen?
Låter trevligt! Jag och min lilla illerkille dyker nog upp
Du är så välkommen!

Mycket troligt att även jag duker upp, skulle vara trevligt! :-)
Funderar på Att skaffa iller och det vore jätte roligt och få komma och titta lite. Är kanske bortrest där i dagarna, ska ta reda på det.

Skulle verkligen vilja komma och lära mig mer.. men min pojkvän fyller år och har dessutom konsert på konserthuset… sånt får inte missas…
#3 Ju fler desto bättre, är alltid trevligt på träffarna!
#4 är ett utmärkt tillfälle, kommer komma uppfödare med :)
# Det var ju synd men det kommer fler träffar :)
Ska försöka få igång lite träffar i uppsala, senaste vi hade var i juni förra året :)
Ser ut som det kanske kommer till karlstadsbor också :) Skoj om vi blir många! Funderar på om de e fint väder att man kanske kan ta med en grill eller nått :)

Karlstad? Öhh, hur hittade de till Ua? hajjar inte…
var nere på mässa i karlstad å så var det några i montern som kanske kommer upp en sväng :)

kul!
*putt, putt*

jag kommer nog!!:D har en sådan abstinens;)
#0 Vi ska vara i Sandviken den helgen. Kan vi komma iväg söndag morgon, så stannar vi till i Uppsala.
/Ammi (och Carola)
Vi kommer nog. Eftersom det inte blev nån träff här hos oss idag så. Eventuellt kommer alla 6 få följa med,
vad roligt :) ser ut att bli en stor träff :)
Vi har plats i bilen om nån vill åka med. Vi åker från Nyköping.

Jag har anmält mig. Men nu får jag färmmande då så jag vet inte riktigt hur det blir tyvärr.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
sen när blev jag främmande? hehehe men jag förstår hur du menar-…allt beror på när jag kommer å vilket skick jag e i ;)

#18: haha, ja men ja du vet. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

*putt*
Vad händer om det regnar? Ser lite riskabelt ut på eftermiddagen… *rys* Kallt med… 9 grader och mulet…
#20 Ja det va en bra fråga. Vi har ju en bit att åka så kan va bra att veta det :)
Och behöver man skjuts, så åker vi från Nyköping. Söder om Sthlm och det finns plats i bilen.

Om det inte framgått tidigare så kommer jag med största sannorlikhet på söndag (om jag inte bygger garage.). Ska bli spännande!
som man så fint säger så finns det inga dåliga väder, bara dåliga kläder ;) Är bara säta på sig varma kläder och gummistövlar å ta med paraplyet ;) Finns träd man kan stå under men kommer inte på nått annat ställe som har tak där man får va med djur.
putt….12,5 timmar kvar ;)
var ju fint väder idag :) å ser inte ut som det kommer regna imorrn, så bara ta på tjocktröjan ;) syns om några timmar! ring mig om ni inte hittar! eller fråga vilken uppsalabo som helst :P
Eftersom det inte hunnit komma upp någon tråd under rubriken "Träffar som varit" ännu, så passar vi på att
Tacka för en trevlig träff,
det var roligt att få träffa alla er som kom. Kaffet värmde gott eftersom vårvärmen uteblev :-)
Mvh /Ammi och Carola
vi tackar oxo..gänget sover gott härhemma nu :)
Vore skoj och se lite bilder från träffen. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
vi glömde kameran hemma..men vanja knäppte massa kort så det kommer nog sen :)
ok. Starta gärna en ny tråd med den träffen. =)) Så vi får läsa om den. =))
Flyttar nu den här till träffar som har varit. =) Så kan ni börjar på en ny. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.