Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 232 ggr
[jenkass]
0

OT. skriva av mig lite

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

måste skriva av mig lite nu, bry er inte om att läsa då detta inte endast handlar om iller (OT!) ;)

Har inte varit inne och skrivit på ett tag nu. Med anledning att jag har fått världens roligaste jobb, telefonist på eniro nummerupplysning. Trivs jättebra och har världens roligaste arbetskamrater :) vaknar på morgonen med ett leende när man vet att man ska gå till jobbet (första gången jag känt såhär) :)

Men det är ju en timanställning jag har så har ju fortfarande tid för våran pälskling. Vi letar runt efter en ev. familjemedlem så att toxi kan få leka av sig med någon när både jag och sambon är på jobbet.

dessutom är sommaren på väg och det är så kul att vara ute och gå med toxi… minst sagt, Livet är på topp =)

Ha det gott alla där ute

Faxlin
0

Ohh, vad roligt det låter att du trivs. Så roligt att läsa om din glädje.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[jenkass]
0

hihi =) jag är överlycklig. kommer även få sommarvik nu i juni-aug och det gör mig ingenting om det fortsätter i den här stilen :)

så skönt att allt verkar ordna upp sig äntligen

emoflickan
0

Vad kul! Grattis till nya jobbet!

Madde
0

grattis till jobbet. Det är ju grymt skoj när man trivs. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

AlbaStiffler
0

Det är kul när det är kul.

TottsiGirl
0

GRattis till jobbet måste vara underbart att känna så när man ska te jobbet :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Smeagol
0

GRATTIS!!! Det finn ju inget härligare än att ha ett jobb som man trivs med=) Då blir livet så mycket enklare…

[jenkass]
0

tack ;) det är så himla roligt, passar verkligen mig oxå=) Glömde totalt bort att det är fredag idag så det var en trevlig överraskning :P