Aimée Snowflake är äntligen hemma!
Hämtade Aimée iförrgår från Midnattssolens uppfödning där hon heter Flinga.
I skrivande stund så springer hon runt i lägenheten och utforskar. Hon har försökt flyga över till sängen från fotöljen men det slutade med ett magplask. Hon har varit väldigt snäll på resan hem men nu när hon är hemma så är hon riktigt jobbig ibland då hon biter osv men det räknade jag med att hon skulle göra… :)
smälter ju här och dreglar…
men underbart fin tös du fått!
// Emma
Medarbetare på Chinese Crested iFokus
Keep talking shit about me.. you're making me famous!
#6 tack!! Är jätteglad :) Mindre glad då hon biter men hade blivit förvånad om hon inte gjort det då hon trots allt är en illervalp :P
oj oj oj vilken sötnös :) man har aldrig nog av att titta på alla valpisar :)
det där med bitande är nog inget man kan komma undan - kommer förr eller senare i trotsåldern :D
Välkommen till ferretplanet.se :)
Haha precis, det är något jag var medveten om :) Har nyss varit ute och visat upp henne för den lokala djuraffärs ägaren och så har vi varit på promenad, hon tyckte det var skitkul att krypa runt i det höga gräset och hon blev så trött att hon tog en powernap i raggsockan jag tog med. :)
Hantering, hantering och åter hantering så ska du se att det blir bra med bitandet.
Vi har själva en liten bitlisa i Imie och även om hon fortfarande kan vara lite bitig mot nya människor och de som inte hanterar henne, men mot mig och dottern är hon världens lilla myspropp. Åtminstone de få gånger hon måste ladda duracellbaterierna vilket hon gärna kunde få göra lite oftare.

Helt underbart, ljuvlig tös! Grattis till henne!
Helt underbar :D
Hej syster säger Vicente!
Han kan också få sina ryck och tuggar/biter i handleder och händer.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
så söt hon sover:) hon är mycket vacker. grattis!
#15 om Aimée hade varit vaken så hade hon sagt hej till brorsan! men jag får hälsa åt henne ;) Hon älskar att bita mig i tårna :O
Tror hon drömmer om sina syskon och sin mamma nu :)
#16 tack ^^
Nu finns fler videos uppe, igår kom mina katter hem och det gick som jag förväntade mig.. :) Bra alltså! Tar ju lite tid innan alla är säkra med varann men Aimée har börjat leka med katterna också… ja ni kan ju se själva på videosarna :)

Mina katter (speciellt de yngre) och illrarna har skitkul ihop.
Släng in en iller till där i mixen så har du ett party!
Hon är verkligen så fin! Grattis till henne och kul att det funkar så bra med katterna :)
Det ska bli jätteroligt att få hälsa på dig, Aimée Snowflake (Flinga) och katterna om en vecka, vi saknar "vår" minsting :)
#19 haha finns ju iallafall tre illrar här i Norrbotten ;)
#20 tack!! :) Ja jag är jätteglad, just nu så leker hon med hela min trio.. Speciellt med pojkarna
#21 ja jag förstår det ;) Men hon har det bra :) Skulle vara kul om man flyttade söderut så hon får träffa sin familj lite oftare :)
Jättedålig bild men hela gänget låg och gosa/busa i hängmattan :)
#22 Mysbild :D
Sajtvärd på Iller.ifokus
på #24 kan man se Shacos pacman teckning förresten! :)

Jag bara dör så underbart söta de är tillsammans. Bilderna är ju som vykort!
Sen kan man ju dyka efter bollar också

Så himla busiga.
Måste bara fråga, varför har katterna halsband på sig inomhus?
Vid bus kan lätt en illertand fastna i spännet och då kan tösen bryta en tand.
Nja har bara blivit så men kan ta bort dom :) Var mest för att om de råkar rymma så ska folk se att de har en ägare osv så de kommer hem igen.. Har inte chippat katterna ännu

Bara en tanke, när de busar runt så med varandra. Illrar busar ju gärna med öppen mun.
De är så himla söta tillsammans:)
Jo men bra att du tänkte på det för det hade inte jag gjort, man kan ju inte alltid veta allt :)
Tack jag vet :) Är en riktigt stolt "mamma"..
En vecka nu sen jag träffade Aimée första gången och tog henne hem :)
Och hon har bara träffat katterna sen den 16 juli

Otroligt sött :) Härligt att de går så bra ihop
Så sjukt söta dem är. Jättekul att det går bra mellan dem. =)
Supersöta kort.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.