Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 438 ggr
Mansonchild
0

Någon som planerar en kull till hösten/våren 2011?

hejsan! Jag heter Maria och är 16 år gammal, har funderat på en iller väldigt länge, och nu har mina föräldrar äntligen gått med på att jag ska få köpa en till hösten/våren. Jag har läst på otroligt mycket om illrar, vet att dom flesta seriösa uppfödarna kräver målsmans underskrift eller att man är över 18 år. Har haft alla möjliga djur, vill påpeka att detta inte är något inpuls köp, och vill ha en seriös uppfödare, kan åka nästintill vartsom med mina föräldrar, det finns massor jag har att erbjuda till en iller. Illern kommer ha ett eget rum för sig själv där jag ska bygga ett lekrum, den kommer ha en stor trädgård att få röra sig fritt i, då trädgården är inhägnad, den kommer få all kärlek den behöver och lite till med tanke på att jag är ett bokstavs barn så ger jag mig inte i första taget, och kommer uppfostra min iller väl, den kommer inte bli lämnad ensam någon gång, för vi har en hund hemma som älskar alla möjliga djur, och är lugn som en filbunke. Och om vi ska någonstans tar vi alltid med våra djur, och om inte tar våran kusin som är vetrinär hand om djuren. Hör gärna av er om ni vill veta mer om mig och min familj, eller om ni är uppfödare. Tack! / maria