Iller swap party :)
Hej hej allihopa :) Då våran träff i maj kan vi kalla för lyckad tänkte jag att vi kanske kan göra om det fast i annan form - den här gången iller swap party!
Idee: Har du några gamla leksaker, selar, kläder som din iller är uttråkad av men du vill inte spendera pengar på nya saker? Kom och byt gamla mot nya med andra medlemmar! Det går också bra att byta människo-grejer (kläder,smink, smycken) om man vill :)
kom ihåg bara att alla grejer ska vara rena och desinfekterade då vi vill använda våra nya saker och inte tvätta dem!
Vart: ferretplanets högkvarteret i Upplands Väsby. (Vid fint väder och stort intresse kan vi använda grässmatta ute;) )
Vi bjuder på: kaffe, tee, läsk, fika :)
Glöm ej : gott humör och din pälsboll / ar
Vill du på en gång köpa nåt från butiken går det ocksa bra :)
När? Hmm…tänkte nästa helg - lördag kanske? från klockan…låt oss säga 12? Till…sista glada människa och ej trött iller :)
Gillar Ni idee? Har några egna ideer att tilläga? Gör det gärna i tråden :) Vill Du komma? Skriv det också i tråden då jag vill hålla koll på hur många vill komma :)
Välkommen till ferretplanet.se :)
Tyvärr kan jag inte komma, men det var en kul idé! 
Mvh Jenny
jag kommer gärna om jag hinner, jag bor ju ändå i upplands väsby.. vart ligger det där någonstans haha?
Dragonvägen :) de stora blåa hus vid centrum :)
Meeen vad kul! Bor i småland dock .. xP

Men gud lät ju mega mysigt men tyvärr bor jag alldeles för många mil bort och jobbar =(
hehe bor ju typ 3 min gång från centrum så xP
På grund av strålande väder och våran helg utflykt ställer jag in iller swap party till närmare obestämd tid - låt oss säga att jag återkommer med idee efter sommaren :-)