Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 654 ggr
sofie
0

Hälsoundersökningen

Idag va Tara och Bianca till marianne för hälsaundersökning. Bianca har ett blåsljud i hjärtat och svansen börjar se lite trist ut, så får se vad provsvaren visar. Men hon visar inga tecken på att lida av blåsljudet, hon leker och det är full fart på henne utan att hon blir anfådd. Taras hjärta lät bra och hon såg frisk ut, men samma sak med henne får se vad provsvaren visar.

Ceciliaolucifer
0

Håller tummarna för flickorna! Lillebror Athlaz hade blåsljud på hjärtat tror jag. Eller om det var ngt annat syskon. Vill se bild på tjejerna :)

Hanneliina
0

hur mycket kostade det att göra en hälsoundersökning, egentligen spelar inte priset någon roll för mig men kan ju vara bra att veta xD

[HannahoHenrik]
0

Då håller vi tummar o tassar här hemma att det är bra med flickorna. Säger som Cilla vill se bilder på systrarna vacker

sofie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#Cilla Ja nått syskon va det iallafall som har det. Bild kommer på hela trion :)

#2 ca 1800 kr kostar det hos marianne på mälarenssmådjursklinik och det gäller under maj och juni.

# Hannah. Ja det gör jag med, men dom har ju kommit upp i åldern och då börjar ju sjukdommarna ploppa upp. Men håller tummarna att dom ska vara friska. Bild på hela gänget kommer :)

JossanH
0

#4 Dom små snoknosarna! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

[HannahoHenrik]
0

Naaw vilka sötisar

[Nathalie62]
0

#4, Så fint dom poserar hihi.

sofie
0

Åhh är så himla glad, nu har alla provsvar kommit :) Tara är frisk som en nötkärna, bara det att hon är lite mager pga av att hon inte vill äta. Hon va precis likadan förra vår/sommar och då hade hon en infektion i kroppen och hon fick antibiotika och hon börja äta igen. Så hon får ett recept på antibiotikan och så får vi se om den hjälper. Hon har blivit mycke piggare dom senaste dagarna och hon har börjat få kyckling.

Biancas prover va också glädjande, hon har blåsljudet på hjärtat som jag vet jag ska hålla koll på om hon får besvär av och blir det minsta sämre. Annars så är även hon helt frisk :)

[HannahoHenrik]
0

Så härligt att höra, grattis!

Sara
0

=) Härligt!

Sara

sofie
0

Det känns så himla underbart, Tara är ju ändå 6 år och Bianca 5 och dom båda har sjukdommar i släkten.

JossanH
0

Så skönt för er :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Ceciliaolucifer
0