Iller Hörlurar
Gud va snyggt!! Vart har du fixat det? :O
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
En tjej på Bildagboken (Dayviews som det nu heter) gjorde dom åt mig. Sa vad jag ville ha på sen målade hon dom åt mig och sedan skickade dom med posten. :)
Denisu2kawaii heter hon där
Vilka söta! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Vad kostade det då?
Skit söta (>o<)b <3
haha ja dom är söta. :)
Hörlurarna kostade 400kr sen får man välja själv vad man vill ska vara på dom.

Vad är det fär märke på hörlurarna?
Det är philips 1900 SHP. :)

Okej ja då tar hon ganska saftigt pris för att måla dom, men snyggt var det iaf ;)
haha jo,
Om man ska ha dom precis som man själv vill så kan det kosta litegrann. ;)
Menar du att själva hörlurarna kostade det, att hon tog så pass mkt betalt för jobbet eller att allt kostade det?
Får även fråga hur bra hörlurarna är?
Blev så himmla sugen på att fråga henne om något liknande… Men måste ju välja motiv & det lär bli jobbigt.. :S
(förlåt för alla frågor^^')
ALLT (dvs, hörlurarna + målningen) kostar 400kr sammanlagt.
Och för mig så duger dom,tycker dom är helt okej det är ju bra ljud osv. Men är inte så kunnig om sånt men.
Vad vill du ha på? Om du vill ha illar på , då äre bara att säga det, att du vill t.ex ha en pastell iller på och en viltfärgad, sen snabb skissar hon fram en bild,sen fåru säga om nått ska ändras och villka färger det ska vara.

Jo om jag förstår rätt av dig så är det 400kr för hörlurar och målningen. och hörlurarna kostar ju bara 149kr och då är frågan hur bra kvalle det egentligen är på dom. jag skulle nog inte vilja ha en sådann dyr målning på ett par lurrar som kanske pajjar efter någon månad =(
Tack, värt att tänka på. Tycker att hennes design är grymt bra, då är det ju bara frågan ang kvaliten. För som sagt så blir det ju lite dyrt om det inte är en fullt funktionell vara. Lever ju på 500 kr i månaden så destå dyrare xP