Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 673 ggr
[Fagmag]
0

Har bestämmt mig.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har bestämmt mig för att lämmna iFokus.

Det är väl allt jag har att säga. Hejdå

PhulPhisk
0

Äntligen slut på allt detta "oh vad det är synd om mig"-snacket, tack och lov.

[Fagmag]
0

Vill nästan stanna o dampa lit nu flr det där var extremt onödigt skrivet!

rosahalsband
0

Förlåt Fagmag, men hur vill du att folk ska reagera, vill du att någon ska be dig stanna eller något? Du verkar väldigt drama queen om jag får säga mitt rakt ut..

Lämna sajten om det är vad du vill istället för att skapa onödiga trådar som bidrar till att folk säger onödiga saker.. Hela världen kommer tyvärr inte stanna bara för att du vill lämna sajten, du kan väl åtminstonde lämna den när du INTE behöver hjälp med din iller om folk är så "elaka"?

[Fagmag]
0

Jag ska lämna sajten, Men skulle bara kolla om sånthär som jag gissade skulle uppstå. Drama Queen är allt annat än mig. Men ja jag ska lämmna, Ville bara se om det faktist finns sånhär omogenhet som PhulPhisk! :) Men japp nu ska jag lämmna,

Och nej, Jag ville snarare bara ha ett : OKEJ eller inget svar alls. Och inte något så omoget.

rosahalsband
0

#4 "Drama Queen är allt annat än mig." men ändå är det allt man har sett på senaste tiden, ta inte illa upp, men de flesta här försöker faktiskt bara hjälpa dig, eller ja din iller. Klart folk blir upprörda när du först inte vet om du ska behålla din iller sen ska du ha en till? Jag vet att någon månad kanske är mycket när man är "tonåring" men när man är vuxen/mognare så är det ingenting och tiden bara flyger förbi.. Att skaffa sig ett djur är ett ansvar, ansvar är något man har som vuxen.. Lämna inte över ditt ansvar på andra.

Lycka till med din iller, och stanna gärna kvar och fråga saker till alla här, men inte om ditt privata liv mer kanske om din iller blir skadad och du blir orolig.. Sen finns det rätt många svar på rätt många grejer redan, testa googla innan du frågar också så folk slipper svara på samma saker flera flera gånger.

Faxlin
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag låser denna tråd då jag anser att det inte är något som tillför illerägare eller illrar något om en medlem anser att han vill sluta. Det är upp till var och en liksom :)

Vill man inte vara här så slutar man vara här, men skulle folk skriva en tråd varje gång som de slutar eller startar nya användarnamn skulle vi bara se sådant här inne.

Mvh Faxlin

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Inlägget är låst för nya kommentarer