SVENSKA ILLERVÄNNER PÅ SKANSEN
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Svenska Illervänner medverkar på Skansen 2-5 och 18-19 juni! Föreningen är på plats mellan klockan 11.00 - 15.00.
Mer info finns på http://www.skansen.se/aktivitet/foreningen-svenska-illervanner-medverkar-pa-skansen
Vi ses där!
illerrace verkar vara skoj :) måste verkligen se det :)
Välkommen till ferretplanet.se :)
Tillägger att föreningen är där bara kl 11.00-15.00 varje dag. Kanske någon av moderatorerna skulle kunna lägga till det i #0?
Tråkigt att man inte bor lite närmare eller har tid att ta sig upp.
Hoppas att ni får fina dagar på Skansen och glöm inte ta massa foton 

Nej jag vill så gärna åka men det går inte!!!
Hoppas att planerna ändras för min del så jag kan åka till skansen
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur
#4 Foton blir det, absolut! Dom kommer att komma upp på www.illervanner.se så småningom.
Och kul blir det! Speciellt också att få träffa en hel massa intressanta djurmänniskor.

#3: Har fixat in tiderna nu :)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#7 Tack, Åsa!
Imorgon är det dags!

Och vi kommer på lördag söndag!!! Skriv lite dagbok om de första dagarna! Vore kul att höra hur allt går :D
Jag hoppas att ni får en bra dag och att solen skiner även på er. 
Solen skiner, tidvis nästan lite för mycket!
Jag och min sambo och våra skruttar Hobbe & Lillstrumpa var där första dagen (2 juni) och det är först nu som jag har hämtat mig. Det var full fart och massa trevliga människor. Hobbe var trevlig mot alla människor men hade minsann ingen lust att skaffa sig några vänner bland illrarna som var där han bet både den lilla söta pastellflickan Maska och Mys iller Lilly fast Lilly är halvsyster till Lillstrumpa dög det tydligen inte 
Hobbe och Lillstrumpa tävlade i att gräva ur blomkrukor och illerrace. Strumpa vann kruktävlingen medans Hobbe bara stod där och tittade på mig: Hörrududu matte jag tänker minsan inte göra några utgrävningar offentligt. Inte heller fick jag in honom i röret för illerracet om det är någon här som försökt stoppa in en ovillig iller i ett rör så vet ni att det är i stort omöjligt. Attans envisa djur detdär 
Hobbes första ägare kom till Skansen och hälsade på oss och Hobbe somnade i hans famn så himla mysigt att illrar kommer ihåg och känner igen sina ägare 
Jag försökte fota men det var så ljust så jag såg inte vad jag tog kort på men kan dela med mig av en bild på en påfågel som kom fram och kontrollerade att illrarna var säkert i sina hagar
, ett tag trodde jag att han skulle hoppa in när han burrade upp alla sina vackara fjädrar 
Jag hyser beundran för alla er som är där varje dag vilket jobb ni gör.
Jag och min sambo ska vara med igen den 18 juni och då ska vi passa på och shoppa loss ordentligt det finns mycket fina illerbilder och illertavlor att köpa en härlig hängmatta och Lillstrumpas favorit plingplong boll är en del av allt som vi ska köpa där.
Tack för att vi fick vara med 

Tycker att det här var en utmärkt grej, alla 5 sover som små barn (4 illarar och en sambo).. Fler dylika events efterfrågas;)

#14 För illrarna eller för sambon?

Måste jag välja?;)
# 14 haha inte konstigt efter hon lekt tyngdlyftning med era illrar
jisses så tung transportbur 
Ni har jättehärliga illrar tyvärr träffade jag inte alla fyra men det gör jag kanske den 18 juni 

#17: Haha, då var ju inte ens "fettot" med i buren;)
Det lär du nog göra och då är säkerligen jag där med.
# 18 Oj väger han mera än dom andra bamsarna? Hobbe känner sig grymt i underläge så han hälsar att han inte vet om han vill följa med längre ;)
Kul då ses vi där

Ojojoj, 4 dagar på Skansen med 4 tim per dag trodde jag var en lätt match mot Kistamässans 4 dgr med 8 tim/dag. Ack vad jag misstog mig - vi är helt slutkörda! Och då är det en helg kvar! Visserligen en helg med bara två dagar, men ändå. Men kul har det vari, tycker i alla fall jag!
Man kan gå in och se dom första bilderna från Skansen på föreningens Facebooksida
Mer bilder kommer så smånngom på föreningens hemsida www.illervanner.se
Imorgon är det dags igen! Den 18-19/6 kan man träffa illrar och illerägare på Skansen kl 11.00 - 15.00 varje dag.
http://www.skansen.se/aktivitet/foreningen-svenska-illervanner-medverkar-pa-skansen