Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1165 ggr
[Fagmag]
0

Tänkte börja köra Kattmalt!

Hej. Jag har inte gett Felicia Kattmalt ännu men tänkte börja göra det. Har läst att det är bra osv. 

Frågan är vart jag kan köpa det? : )

och vart kan jag köpa Vitalin? Förrutom Hungryferrets.se

kredka
0

maltpasta eller kattmalt (sak samma) kan du köpa i varje djuraffär beroende på märke och storlek kostar det runt 50-100 kr per tub. maltpasta är mycket uppskattat men kom ihåg att inte ge mer en 2-3 cm per dag :)

Välkommen till ferretplanet.se :)

Aviendha
0

Vitalin finns bara hos hungryferrets.se eller amhs-illertorg.se

[Fagmag]
0

OK ok tack!: ) kan man köpa ngn såndär maltpasta på AMHS illertorg?

FerretCrow
0

Annars kan du ju köpa multivitaminpasta på hungryferret.se ;)

[Fagmag]
0

Är det sånt då ??

kredka
0

ja maltpastan kan vara bara vanligt kattmalt som förhindrar hårboll stop i tarmar eller berikad med vitaminer som på en gång ger vitamin tillskott för din iller eller så kan du strunta i maltpasta och köpa bara vitaminkräm - allt sånt hittar du i min butik så du kan hämta grejer själv och slippa dyra frakter eller som andra skrev förut kan du köpa på hungryferrets om du vill också köra på vitalin.

Välkommen till ferretplanet.se :)

Aviendha
0

#3 Förslag: gå in på länken och klicka dig runt och se efter själv. Jag har inte en aning och tänker inte leta åt dig :P

Multivitaminpasta är supergott för många illrar och man ger det ofta som godis. Kattmalt har jag inte riktigt hört om någon som ger regelbundet till sina illrar, de har sällan problem med hårbollar, och skulle de ha så kan man ju ge det då. Nu är det ju inte riktigt sässong för fällning :P

Sarah
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

kattmalt är bra om de äter torrfoder och vid fällning. Annars är det ofta mycket socker i det och därför inte så bra. Innan jag barfade gav jag vid fällningstider och en gång räddade det livet på en av mina bebisar som hade en stor hårboll.