Kärlek på hög nivå
I söndags så var jag och Falo och hälsade på hemma hos "Kerran". Där möttes vi av en galen dansk, en ännu knäppare svensk och 3 ljuvliga donnor.
Det var lilla Crystal som är pappas älskling, söt som socker. Ett litet monster i ängelskepnad.
Det var lilla Zahara som en underbar tös. Som gjord för att pussa på. Mycket stöldbegärlig.
Sist men absolut inte minst är Suzuki. Prinsessan som väntar guld. Vid första blicken så såg hon inte så tjock ut. Men när hon fick gå på golvet märktes det allt. Baktassarna gled mot parkettgolvet och hon såg ut som att hon hade något väldigt stort som var i vägen när hon skulle gå.
Efter många timmar i deras sällskap (kommer definitivt bli fler gånger) så rörde vi bilen hem mot Falo. Där skulle jag ju självklart gå in och hälsa på hans illrar. Därinne finns ju mitt livs kärlek, Tengil.
Jag pussades med alla illrarna och smög sedan upp Tengil i min famn innanför min fleecejacka. Jag drog jackan tätt om hans mjuka kropp och lät honom känna hur mycket jag älskade honom. Han la sitt lilla huvud tillrätta mot min hals och somnade. Efter ca en kvart så fick jag kärleksbeviset! Han la en skunkare som hade fått en bärfis att titta beundransvärt.
Det blev en blöt fläck på min t-shirt i storlek av en femkrona. Den fläcken stannade inte där, den gick igenom in på min mage. Det blev svårt att andas och Falo öppnade fönstret medans jag däckade av dimmorna på hans säng på väg mot fönstret. Hjälp vilken stank. Jag har känt lukten av många fisar, allt ifrån mysfisar till skrämselskunkningar. Men ingen, INGEN, har varit i närheten av det här. Inte ens lukten av 4 brunstiga killar på en illerträff hade slagit det här. Hjälp vad jag stank. Jag fick slita av mig t-shirten och åka hem med endast fleecejackan på mig. T-shirten stoppade jag i en plastkasse och knöt en rejäl knut.
När jag kom hem så slet jag upp t-shirten ur påsen och lät sonen och maken att lukta. Häftigt att se så gröna ansikten på så kort tid! Själv masade jag mig in i duschen för att skrubba min kropp. Jag tog hårda sidan på en svamp och gnuggade på magen med tvål som luktade riktigt starkt.
Inte ens det hjälpte. När jag torkade mig på handduken så luktade jag på den fläcken som vidrörde den besudlade magen. Handduken stank! Det slutade med att jag fick ta roll-on på magen för att ens kunna sova ihop med mig själv.
Tengil har bett om ursäkt säger Falo, men jag tror inte att han är minsta skamsen över sitt tilltag. Han känner nog stolthet över vad han kan prestera, så som de flesta karlar gör över kroppsdofter 
Ja, nu är du märkt och Tengils för alltid!
Sara
hahaha underbart! det e riktig kärlek det ;)

haha…vilken kärleksbetygelse :o))
Här hemma var Marwin lika mysig i går kväll. Vi hade hämtat honom som vanligt och lagt honom mellan våra kuddar. Vi låg o beundrade vårt sovande "lilla" underverk när plötsligt!…GAH vilken odör!!! Han skunkade, vaknade…o bestämde sig att här kunde man ju inte ligga där det luktade skit. Myspys-Marwin. Vi gjorde en Pippi Långstrump och hämtade nya kuddar o sov i fotändan …Blä
illerhane söker nytt hem

kanske bäst att göra reklam i en annan tråd Falo ;p Den här verkar lukta skunk *flinar*