Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 115 ggr
skrellet
0

har ni dessa problem med?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja bilden säger väl allt.

Faxlin
0

haha, vilken underbar bild. det känns igen dock. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lotta_A
0

Haha. Sååå söt :)
Spiecher älskar att gräva i kyskåpet :)

Gilla
0

Japp…går inte att öppna kylskåpet innan illerapan är där o försöker välja sin middag ;o)

smurfb
0

Äre inte det som menas med jaga sin egen middag?

Gilla
0

#4 Måste vara det. Tror dock i det här fallet att det skulle bli en blandning av ohälsosamheter …öl och gurka. O då är nog humlor bättre för en illermage som i en annan tråd Flört

skrollan
0

Haha, såna problem har vi också här hemma :) Känns mycket väl igen :P

skrellet
0

ja det tar inte många sekunder fören båda är och klättrar i kylen. och det är skinkan i påsen hon är ute efter ;P

Gilla
0

#7 hmm…min är konstig…tycker inte om skinka.Fileèè`ska de va. Kyckling, ox eller fläsk spelar ingen roll…annat kött går inte att äta haha.

monicany
0

Det är lika spännande varje gång man kommer hem med mat kassen och gurkan försvinner i väg under soffanSkrattande

NoraDede
0

hehe

[HannahoHenrik]
0

Ja vi har problemet med att så fort vi öppnar kylskåpet hoppar Havanna in och när vi försöker avlägsna henne tackar hon en genom att kissa i kylskåpet!

ferretgirl
0

O ja, det känns igen. Jag hade Aslan bl.a som var expert på att sno potatis så fort som kylen öppnades, och man såg inte honom göra det hellre mer än en och annan gång. Men när jag skulle flytta till hus första gången för si så där 4 - 5 år sen eller så. Då upptäckte jag hans gömma, där låg totalt 5½ kg potatis som han hade lyckats smussla undan för mig, + att där även låg ca 1 kg morötter och en kålrot. Det ni.

NoraDede
0

#12 alltså det var inte lite saker direkt

[QueenTizzan]
0

hahaha ja man kan inte öppna kylen här förens de finns en iller i den :P

Inte diskmaskinen heller för den delen :D
Kylen kan man väll förstå, men disk maskinen? vad kan finna för nåt spännande där?

heheh

TottsiGirl
0

Hihi har precis samma problem hemma och får han inte det han vill ha ja då hämnas han genom att ta något annat istället…. här om dagen jagade jag en purjolök några varv genom köket.. :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

skrellet
0

vi var hos mina föräldrar på påskmiddag. då skulle ju vincent in i deras kylskåp med ;P