Felicia News!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Orkar inte långa agrument som gör att vi missar allt annat med dagen, ( bla torka upp färskt iller bajs! )
Men vill bah säga att jag behåller Felicia. och för att göra det FRUKTANSVÄRT klart i denhär tråden… IALLAFALL SOM DET SER UT NU BEHÅLLER JAG HENNE!! ( jag kan ju inte garantera att inget händer framöver ) (: Men satsar på att ge ett livslångt hem till Fisia!
Svara helst inte alls på dethär iomed att det bara bli massor jävla skit såfort jag skriver ngt :)
ADMIN kan låsa tråden påengång så att folk endast kan läsa! :)
Vill iaf bah medela att Felicia stannar,
Och ni som anser att jag är en dålig illerägare för att jag svär när ni gör mig arg….
ni kan gärna kontakta mig på annat vis så kan vi bråka där. För med sånna idioter bråkar jag gärna.
Och ni som vill får fortfarande gärna komma och kolla hur ajg tar hand om henne osv och klaga där istället för här. För ni vet ingenting just nu,
och precis som tidigare skrivet så börjar hon lita på oss mer o mer,
Och jag vet att det finns iallafall 2 helt underbara människor här som förstår mig och vet att jag inte är en liten äcklig skitunge..
Vermonica , Reira <33
Dom enda som faktiskt tar sin tid att tänka o ens FÖRSÖKA förstå.
Nu blev det mkt mer än själva medelandet..
FELICIA STANNAR!! :) :)

Lillstrumpa! 
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Bra beslut ;) Ge er bara tusan på att jobba med henne så kommer det bli bra men ge det bara tid ;)
Heja heja!! 
Vi har en liten tjej som snart fyller 1 år första halvåret bet hon oss varje dag men sen när hon lärde sig lita på oss är hon världens underbaraste. Kämpa på så får ni eran drömiller