Dödat min kära mus!
Nästan så man gråter floder :-P. Köpte en ny liten minimus till datorn. Den har varit en av de bästa jag ägt förutom gaming musen till stationära. Fick ha den underbara skapelsen under en vecka. Sedan försvann den totalt spårlöst. Musen hade rymt under en vecka :-/.
Nu hittade jag min kära röda mus bakom soffan och gardinen. Den lever, men den underbara scroll knappen har blivit offer för massaker illern…
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
haha så kan det gå!! vilken rolig berättelse 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hade en iller innan som oxå gärna kidnappade datormusen. Så de gäller att vara försiktig, speciellt eftersom scrollhjulet ofta är av gummi och det kan leda till stopp i tarmen om dom får i sig bitar av denna.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Vet det mycket väl. Kiba har aldrig rört en datamus innan eller direkt plastsak överhuvud taget. Så jag tror det kan vara Izzy som var här en vecka.

Har en trådlös mus till datorn som är ett väldigt åtråvärt byte.
Så varje gång jag lämnar datorn om det så bara är för att gå på toa så lägger jag den ovanpå tv:n.
Hi hi, stackars mus.
Haha, Mollie tog alla våra fjärrkontroller och datamusen. Så vi fick specialbeställa nya fjärrkontroller!
Oh no, stackars liten! Skall vakta på Izzy så att hon inte snor min (den dagen jag får en!) :D
#7 jo jag tror Izzy ska aktas lite. Hon var en energi knippe nr1. Kiba har ännu aldrig direkt tuggat sönder något eller varit på vardagsrums bordet, även om det hänt. Tror Izzy kan vara boven.
haha har också vart med om detta, så numera kör vi bärbar dator utan en en mus till :) dock gömmer vi alltid fjärrisarna i förebyggande syfte för gummiätarn här hemma!