Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 3210 ggr
Kanachan
0

Illern i maplestory?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå! Till att börja med så måste jag bara säga att det var länge sen jag var här, hade ju min älskade lilla iller men var tvungen att göra mig av med honom av personliga skäl, men grabben lämnade djupa spår i mig och illrar kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta!

Så vill jag trycka in att jag gärna kommer på illerträffar i Stockholm om det är okej att man dyker upp utan iller? Kommer att flytta nu i sommar p.g.a. studier och troligtvis hamnar jag i en studentkorridor och där blir det ju inga djur, och i mindre tätbebodda orter så kanske det inte är lika lätt att hitta illerägare, så jag vill passa på att lätta på min iller-abstinens innan jag flyttar!

MEN, till det slutgiltiga, till att börja med så spelar jag ett spel som heter Maplestory, ett tecknat spel. De har nu ett event där man får designa ett eget husdjur och vinnaren får sitt djur satt i spelet! De har inga illrar där nu och för mig var det en självklarhet att jag skulle rita en liten iller. Grafiken är inte sådär strålande så man får dra ner på detaljerna ordentligt, men jag tyckte att den blev lite gullig och tänkte passa på att dela med mig här! Jag blir så glad när jag ser den även fast färgteckningarna och anatomin inte är 100% haha :'D

Mvh Antonia

Kanachan
0

Hmm, har lite problem med att se bilder uppladdade till iFokus, om det är fler än jag som har detta problem så går bilden att se här också: http://i271.photobucket.com/albums/jj147/cinkajou/Ferretsmall.png

[HannahoHenrik]
0

Vet inte vad det är för spel, men väldigt söta bilder. Hoppas du vinner så en iller får vara med i spelet. Också funderat på varför det itne finns fler illrar i data spel.

ElinaPersson
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ååh va perfekt! :D hoppas verkligen att du vinner.. Har själv spelat Maplestory en gång i tiden och illrar skulle ju förgylla hela spelet Flört Kommer det bli röstning om vem som ska vinna? isåfall får du gärna uppdatera, för min röst har du iallafall!

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Aviendha
0

Naaw, så söta!

Kanachan
0

Tihi tack så mycket :D! Vad jag vet så kommer skaparna av spelet välja ut top 3 och sedan får man rösta bland de 3 som har valts, ett par dagar kvar dock att lämna in sina bidrag, jag väntar med spänning :D

HannaM
0

Vill du träffa illrar finns alltid våra till din tjänst=)

[Prave]
0

ÅH, helt underbart söta!! Hoppas verkligen att du vinner, trots att jag inte ens spelar det ^^