Säljes: Furet Tower
Jag tänker sälja min Furet Tower eftersom jag inte har plats för en så stor bur längre. Har tidigare huserat mina råttor. Allt är helt!
Säljes utan tillbehör för 1500 kr eller bud. Finns i Sthlm, västerort.
Jag har inte hela ihopbyggd för tillfället, så här är en bild på hur den ser ut. Det är alltså modellen med grå bottnar och mörkgrönt galler. Mått: 80 x 75 x 161 cm. Mycket bra bur!

Nu har de flyttat! Nytt pris: 1500:- eller bud
#1 Jag är intresserad av buren men vart i stockholm finns den?

#2 Det står västerort.. dvs bromma, hässleby/vällingby.. på ett ungefär
#3 Okey tack för ditt svar! 

#4 Mycket riktigt finns buren i Vällingby. Intresserad?
Jag är intresserad, men bor tyvärr ca 3 mil norr om Göteborg.. Så det är långt att åka. Usch blir så frustrerad :P

#6 Synd! Det är tyvärr svårt att skicka en så stor bur oxå, annars skulle jag kunnat överväga ett sånt alternativ. Du känner ingen som åker med bil från Sthlm-GBG snart då? ;)
#7 Nej det gör jag tyvärr inte :)
Så himla synd! Men men :P

Finns ju ganska många på djurtransport som åker den sträckan. De kanske i och för sig åker med tåg men någon kanske åker med bil. Lägg in en förfrågan och kolla.
Bussgods brukar inte vara ogudaktigt dyra heller. Tror man kan kolla frakten på hemsidan om man har mått och vikt om jag inte minns galet.
Paulina

Nu närmar det sig löning, någon som är intresserad av buren? :)
#11 Jag är fortfarande intresserad men vill ha den skickad isåfall

Kan gå med på att skicka om du kollar upp hur jag lättast gör det! Om det funkar med bussgods och hur man måste packa in isf. :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den är såld va? Annars finns en intresserad i Uppsala trakten