Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 480 ggr
snuz
0

Illerägare i Eskilstuna eller Västerås

Finns här någon illerägare i Eskilstuna eller Västerås som tycker att det skulle vara okej att ta emot ett litet studiebesök av mig och min sambo. Ni behöver inte vara uppfödare eller så men vi vill kolla allergirisken hos mig då jag är lite känslig för katter. :)

Mvh Lovisa med familj

ElinaPersson
0

jag själv och becka89 bor i Eskilstuna :) sen tycker jag animal-lover (som är uppfödare) i Västerås också är toppen att besöka ^^

Innan jag köpte min hane så hälsade jag på hos becka och sedan åkte jag till animal lover för att hälsa på hennes valpar för att se om det var någon vi tyckte om Tungan ute

Kan även tillägga att både min mamma & lillebror är allergiska mot alla sorters pälsdjur men konstigt nog inte reagerat på iller, dom anses vara väldigt illervänliga! :)

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

snuz
0

Hej! 

vad glad ja blir att du svarade! :)

Skulle det vara aktuellt för dig att ev ta emot oss på "studiebesök"? :)

ElinaPersson
0

just nu är läget inte så lämpligt då det vart väldigt mycket stress och strul på sista tiden :/ men jag rekommenderar becka, dom har två jättetrevliga illrar :) och jag hoppas flera i eskilstuna skaffar iller så det kan bli några träffar framöver :D

Lycka till!

TottsiGirl
0

Många gånger är det tyvärr så att människor som är allergiska klarar illrar jättebra, en tid. Sen utvecklar man allergi även mot illern. Så det kan vara värt att ha det i åtanke innan man skaffar iller, även om det funkar bra i början, vad gör man om man blir allergisk och har skaffat sig en älskad iller.

Hoppas för övrigt att du får träffa några trevliga illrar och att allt ska funka bra.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

ElinaPersson
0

#2 menade allergivänliga..*

animal-lover
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Du är väldigt välkommen hit och träffa mina illrar. Efter v15 så kan du även förhoppningsvis hälsa på mina valpar om du bestämmer dig för att komma hit Skrattande

//Denise

UlrikaD
0

Jag har jättetrevliga valpköpare som bor i Eskilstuna. Vet dock inte hur aktiva de är nuförtiden på denna sidan och ser det här.

snuz
0

Vi kommer gärna och hälsar på dina illrar animal-lover, du kan väl PM:a mig om hur man hittar osv? Vore verkligen supertrevligt!

becka89
0

Hejsan, Jag har två illrar och tar mer än gärna emot besök, Har en hane på 1år och en hona på 3år

terkina
0

Vi bor i Enköping, som är en bit ifrån, men vi tar gärna emot besök om det passar er någon gång. Här finns fyra pälsar totalt (om man räknar grannarnas två som är här med jämna mellanrum) varav två har angora-anlag, så där får ni testa "pälsmotståndet" ordentligt Flört

Sambon är själv känslig mot katter, men med illrarna har det inte varit någon fara alls. Med det vill jag givetvis inte mena att det funkar så för alla, men så var det för oss i alla fall.

(UlrikaD: Eskilstuna?!Obestämd)

Medarbetare på fengshui.ifokus

Hemsida: http://www.lillae.weebly.com

UlrikaD
0

#10 Förlåt, förlåt, hjärnan under armen idag.Skäms

terkina
0

#11  Flört
Det uppvägs av att du tycker vi är (inte bara trevliga.. utan) JÄTTEtrevliga! Skrattande

Medarbetare på fengshui.ifokus

Hemsida: http://www.lillae.weebly.com

animal-lover
0

UlrikaD
0

#12 Jamen självklart. Tror du jag lämnar mina bebisar till vem som helst?Flört

zickan
0

Jag bor i västerås, men äger även råttor och hund.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.