Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 1256 ggr
duholm
0

Vi har en parning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag lånade hem Mayflowers Charming Malo efter Vinterildern och tyckte det hela skulle bli jätte lätt! Delphi brunstade (tyckte jag) och allt var frid och fröjd! Men donnan bestämde sig ganska snart att Malo inte var något för henne! Hon skällde på honom och det slutade med att efter ett par halvhjärtade försök så gick de och sov ihop istället.

Jag skulle entligen bara ha Malo här i två veckor, men efter indianerildern följde han snällt med hem igen! Då minsann hade Delphi bestämt sig för att Malo kanske var mannen i hennes liv trots allt (distansförhållanden gör visst sånt har jag hört!), trots att han är lat och luktar konstigt! För så fort jag släppte ihop dem efter 4 dagars paus, så var hon mer än villg! Eller mer än villg kanske jag inte ska säga, för första gången så vägrade hon och vrålade som en stucken gris med en liten gnutta delfin i, men gången efter gick det hur bra som helst!

Så nu ska jag bli mormor igen! Valparna beräknas runt den 26 april och kommer att bli mörka snyggingar!

"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

www.optimusferrets.se

www.classicferret.se

VeronicaKahlbäck
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Grattis! Nu börjar valpsäsongen dra igång på riktigt:)
Vill se en massa valpbilder sen:P

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

UlrikaD
0

Heja brorsan!!Skrattande

illernettan
0

Håller tummen att allt går vägen :-)

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Hallberg
0

Gud vad roligt :)

ElinaPersson
0

Ååh :) va mysigt det måste bli med små valpar hemma ^^

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

UlrikaD
0

Blivande faster Misool hälsar också att i och med att hennes ägare var så himla elak och stack henne i nacken med något läskigt implantat så vill hon faktikst vara barnvakt sen.

Hon förstår inte riktigt vad sticket i nacken hade med att inte få bebisar men det var vad matte sa iallafall.

Mindanao
0

Gurkan här säger att han paxar för att bli gudfar!!! :D 

Och det där sticket i nacken som gör så man inte kan få bebisar tyckte han vara ganska dumt först men sen förklarade ja att han slipper ju betala undehåll till ett gäng valpar och då insåg han att farbror är bra skit att vara ;-)

lycka till med allt nu Sara och Delphi!!!! Jag kommer och tvingar till mig lite valpgos när det är dags ;-)

duholm
0

#6: Men då vet jag var jag ska skicka monsterna när de blir riktigt jobbiga, eller om jag magiskt vinner en resa till Thailand eller något! Din tid kommer säkert också när Gwen kommer på att kycklingar och skallror är för mesar!

#7: Jag tror gurkan svär lite över implantatet! Nu när han är skönhetsprins och inte ens kan använda det för att ragga flickor!
Och jag tänkte ändå tvinga er tanter att komma ner sen, så om ni kommer frivilligt så sparar det massor av tid!!!

"Wrong in all the right ways" - kullen är äntligen här! Följ valpdagboken på min hemsida

www.optimusferrets.se

www.classicferret.se

Mindanao
0

Haha jo han svär nog lite över det, men så som han har skrytit för katterna nu den senaste tiden så klarar han sig nog med uppmärksamheten :) haha 

hmmm tvinga ner tanter sa du…jo jag kanske kan låta mig mutas i utbyte av en valp när jag tänker efter ;-)

sarae
0

Vappisar vappisar vappisar i maaaaaaaaaassor! Jag hävdar bestämt att Malo ärvt sin fars talanger (och sin brors) och ser till att delphi ploppar ut 11-12 små skruttar! :D

Börjar redan intala mig själv att jag INTE behöver en till mörk snygging… *mummel mummel mutter*

duholm
0

#10 Nej! Jag och Delph har haft snacket angående för många valpar! Jag påminde henne om att förra årets "nio stycken pestiga, bortskämda, snovalpar" inte var jätte lätta att ta hand om, så vi bestämde att det blir runt 5 i år faktiskt! Vi skakade t.o.m tass på det och jag la in hot angående studiebesök på farm om hon inte höll vad hon lovade!

www.optimusferrets.se

www.classicferret.se

UlrikaD
0

Jag tycker det ska bli så många att du ialla fall inte märker om någon slinker med i min väska och huserar hemma hos mig.Flört

Primarosen
0

Hej, har ett par här hemma som jätte gärna skulle vilja skaffa iller, de har träffat Mollie men tycker de kan träffa några till. Finns de möjlighet att vi kan komma hem till dig och träffa vildningarna Skrattande Så tar vi med mollie så kan hon leka av sig lite.

Kram

duholm
0

Absolut! I morgon eftermiddag har jag inget för mig!

www.optimusferrets.se

www.classicferret.se

Primarosen
0

Okej, ska se om jag får tag i Josefin och viktor =) Ringer dig sen