YAHOO=) Illern är i MÅL!!
Japp, igår kväll åkte jag och hämtade en vit snöboll vid namn Frallan!! Han är hur söt och go som helst. Ska tydligen vara väldigt snäll och aldrig bitas. Han verkar vara väldigt till given. Han verkade ty sig ganska snabbt till mig. Vi var och hämtade honom en bit utanför Arvika. Bilfärden hem var mycket lång. Och frallan verkade inte vilja sova ett dugg, han var på helspänn. Men han kanske är så där när man åker bil??!! Smeagol är värsta dönicken emot Frallan…haha=)
Vi stannade lite på vägen hem då tog jag ut Frallan på en promenad i det vackra vädret. Oj oj villken fart det vara på killen. Han var som en mesil. Blixten borde han nog heta. Men han va lite osäker oxså så han klätrade på min hand så jag lyfte upp honom så att han fick gosa lite i min jacka=) Otroligt charmtroll är vad han är!!
Jag är så otroligt glad=)
Ville bara berätta lite för er andra!!

Vad roligt för dig. Jag vet att du sett fram emot detta otroligt mycket.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja dte har jag verkligen och jag har även lärt mig att man ska inte: ROPA HEJ INNAN ILLERN ÄR I MÅL!! Men nu jädrar är han det. Den vita varelsen är här hemma hos mig=) Och spöar min älskade smeagol=( Fast nyss fick Frallan lite spö oxså. Oj oj. Ja det är fulltupp här hemma just nu!

haha, jag läste att ni hade en full tupp där hemma innan jag insåg att det var fullt upp. hihi
Undrar om Åsa behöver ta en paus kanske.
jag började verkligen sitta och fundera över hur jag skulle kunna på peka att det lät som tillräckligt jobbigt med två illrar som slss, även om jag skulle tro att de gav sig på tuppen hellre än varandra. hihi
Audiatur et altera pars

#3 haha. ja du det är jag och min stavning det!! Jag har nog suttit för mycket på msn så de blir så mycket särskrivning så jag vet varken ut ellr in till slut??!!
Sitter och funderar på om jag ska rinag mamma och säga att jag skaffat en till iller?? hmm. hon kommer ju bara va helt galen. Inge skoj att berätta då:( Nån som vill låna ut en illerkär mamma som jag kan ringa?? Igår när jag hämtade Frallan ringde ja min bästa kompis, hon blev så glad för min skull=)
Riktigt söt är hon. Alla andra tycker att man är en idiot.. inte kul att höra!! Men det är tur att illerifokus finns=)

grattiiiiis! :D
grattis smeagol! åh va kul!

#5 #6 Tackar tackar=) Är ¨så glad nu=) Just nu ligger mina pluttar och sover så sött….=)
Ja, folk bara skakar på huvudet när man berättar att man skaffat en iller till. Men när folk säger att de ska skaffa ett barn till så blir de bara glada.. 
Mina illrar är mina bebisar!
Sara

#8 Säger det samma. Känns faktiskt i hjärta när de bara säger hemska saker. Själv är man överlycklig. så ringer man eller berättar på annat sätt och det enda man får höra är:
Ja ha då kommer de lukta ännu mera bajs hemma hos dig då, ett till odjur som bits, Va?? Betalade du så mycket för en råtta…
Kul kul säger man bara….
Nä nästa j*vel som skaffar barn ska ja säga: Nä men har du skaffat en sån där äcklig sak som bajsar på sig, skriker, slåss och kostar enormt med pengar!! haha
haha ja det är ju nästan samma sak =)

#11 japp. fast de säger inte de som har barn..

#9: Nu ska vi inte vara sådan. Man ska vara snäll mot nyblivna föräldrar oavsett om deras barn har päls eller inte.
Sänk dig inte till deras nivå. Fast ärligt, det är mindre problem med barnen med päls än de utan :-)
Audiatur et altera pars

12# haha. jag visste väll att det skulle komma en mamma och moppsa upp sig men tur för dig att du har illrar oxså.. haha=)
Jag ringde faktiskt mamma nyss och hon sa faktiskt inget riktigt dumt som hon brukar. Hon lyssnade till och med när jag berättade om frallan och smeagol=) HAPPY=)

grattis ! ;)

#13: Självklart måste jag det. ;-)
Audiatur et altera pars

#14 tackar=)
15# haha, jaja men oki barn är bäst ska skaffa minst 10 stycken(?)

#16: Tror du missat något. Illrar är bäst. De som säger något annat har aldrig jämfört. hihi
Tänk bara vilken skillnad med illerbebisarna ens och ens barn. Herregud hellre hundra illrar än fyra barn. hihi
Nej usch vilken hemsk mamma jag var nu. Vill absolut inte önska mina barn ogjorda, men de kräver otroligt mycket mer än en iller :-)
Audiatur et altera pars

#17 haha. men åsa villken dubbelmoral du för. nu får du allt ta och bestämma dig =)

#18: Meehhh, jag har ju hela tiden sagt att det är de med päls som är bäst. Bara att man ska vara snäll mot de utan päls också. ;-)
Audiatur et altera pars

#19 aha…nu börjar jag fatta det hela=) Alltså ska ja inte skaffa barn eftersom jag endast Älskar illrar men ja kan ju va snäll emot snorungarna ändå..haha=) nä då barn är allt bra söta så länge de inte är ens egna!! Har nog haft för mycket sysskon under min barndom som avskräckt mig!!??

#20: Jaaa, nu ramlade poletten ner. hihihi
Audiatur et altera pars

japp=)