Åh! Vad söt! En liten liten vessla! (uttalas med bäbis-språk, det gör alltid båra grannar när de kommer över och ser illrarna)

Tack!

Sicken sötnos hon är.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vilken söt liten pastell, har själv 2 men dom är lite mörkare. Men söt är hon (för det är väl en hon, eller har jag fel??)

ååååh! :D

fint foto :-)

Tack för era snälla ord. Ja det är en hona. Åsa jag läste ditt råd i en av de andra trådarena som jag nu inte kan hitta:) men vart fall så är det alltså inte i första startinlägget jag försöker lägga flera bilder utan det är i de kommande som jag försöker lägga efter varandra, hoppas du förstår hur jag menar, det fungerade i början jag var medlem här och jag har sett många andra göra det. Kanske det beror på att korten är för stora men hur kan det då gå att lägga det första?

#7: Okej, jag förstår. Kan du ge mig felmeddelandet du får så kan jag skicka det vidare till grabbarna bakom så kan vi f råd om hur vi fixar detta.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hm, jag får inget felmeddelande det bara blir som vanligt ett timmglas när den tänker och istället för att bilden läggs in när det blinkar till så kommer man tillbaka till som det var innan man la in länken. Alltså i rutan där det står bifogad fil är länken man lagt in tom..