Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 896 ggr
Velsan
0

Paris Hilton iller

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

OMG! Visste att hon hade illrar men inte att hon har med sig dem på röda mattan!

"Dressed to kill, Paris Hilton was seen flaunting her new pet ferret Cinderella at Paramount Studios. She is already having a Chihuahua Tinkerbell and enjoying the cozy company of three ferrets which she bought in Las Vegas.

I think Paris you are not aware that keeping ferrets in California is prohibited. Anyway, your ferrets are no more just ferrets, but celebrities having their own laws."

http://www.bloggingpet.com/entry/paris-hilton-shows-her-new-pet-ferret-cinderella/

Elen
0

det visste jag…:/

Faxlin
0

Ja, tyvärr så är det så. Hon släpar gärna med dem och blir fotade med dem.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

ja de är nog diskuterbart hurvida skötseln av illrarna går till. Ja menar de är faktiskt inga dockor!!

Faxlin
0

Hon har anstälda djurvårdare som tar hand om hennes djur. Så den biten bör ordna sig med omvårdnaden. Nackdelen är att många får för sig att iller är sååå fräckt att ha för att hon har det.

Audiatur et altera pars

skrellet
0

och då kommer inaveln för att få fram fancy colours öka.. :\

Faxlin
0

Japp så rätt så. Och sedan ökar alla omplaceringar då många inser att wow de fräcka djuren har tänder. Och det hade jag inte väntat mig. Och jag har inte råd med en djurskötare, nej, det här med iller var inget för mig. *morr*

Audiatur et altera pars

Smeagol
0

Ja tänker mäst på hur hon far med sina hundar. Som små dockor i en väska med kläder…ush! Nä gränsen får gå nån stans tycker jag!!

myriis
0

Gillar inte Paris överhuvudtaget. Att gå runt med en hund i en rosa balettklänning är rent ut sagt sk*t fult! Och att bära med sig en iller för att den ska fotas… >.<!

[jenkass]
0

det är tråkigt när djur blir "mode-flugor" =/

Robinsnel
0

"Paris Hilton flaunted her new pint-sized fuzzy rodent at Paramount Studios, while dancing for casualwear brand 2 Be Free dressed in colorful, graffiti-scrawled sweat suits. She was spotted carrying her new pet ferret named Cinderella."

eh… rodent? (gnagare)

skrellet
0

ignorance is bliss

Smeagol
0

#11 ahh,….RAMONES..hihi=)

Enomia
0

Det stod att ägandet var "prohibited" i Kalifornia. Får man inte ha iller i denna delstat och varför inte isåfall?

Enomia

sarae
0

#13 nej, de är förbjudet enligt lag. Bra fråga egentligen. men illrar räknas som vilda, farliga djur i den delstaten.

Faxlin
0

I många amerikanska stater är det förbud mot att hålla iller. Sedan är det lite olika varför de har förbuden. Och jag är lite osäker på anledningen just där.

Audiatur et altera pars

[Falo]
0

Oj, vilken fin reklam hon gör för den eftertracktade blaize-teckningen. Hittade hon ingen prickig?Ledsen

Faxlin
0

haha, nej men Falo, kan inte vi fixa en sådan till henne. Dalmatiner prickig liksom.

Audiatur et altera pars

LeeLoo
0

bara jag som tycker att det känns rätt så ok ändå, tror att det finns många illrar har det sämre än Paris..
hörde för nått år sedan att hon hade köpt illrar men trodde inte att hon hade dem kvar

LeeLoo
0

haha min sambo sitter och säger  "ja, du är nog den enda som tycker att det är ok"

Faxlin
0

Nejdå, jag tycker det är okej att hon har illrar. Men inte att hon visar upp dem som några klädassesoarer liksom.

Audiatur et altera pars

Sarah
0

Vilket kan leda till att brattjejerna byter ut sina minihundar mot illrar… värsta scenariet!!!

sarae
0

ja, paris illrar har nog det bättre än de flesta, med en stab av djurvårdare… men det faktum att hon visar upp illrar som en trendig mode accessoar gör att många små tjejer som vill efterlikna henne skaffar iller utan tanke på att de kräver tid och uppfostran

Faxlin
0

hmm, ja exakt sarae, ungefär det som vi sade här över. hihi

Audiatur et altera pars

LeeLoo
0

det finns faktiskt illrar som bor på Östermalm oxåFlört

Faxlin
0

Ja, fast de visas inte upp som assesoarer, eller så har de redan blivit en assesoar genom att bli slaktad och hamna som päls.

Audiatur et altera pars

LeeLoo
0

nej men Åsa, en äkta ÄlvkarlebyboFlört

nej men det är inte så vanligt i Sverige att vi smyckar oss med våra sällskapsdjur, men det finns dom här inne som kör med osynliga accessoarer, som smugglar med sina illrar lite överallt Räcka ut tungan

Faxlin
0

*Asg* Jaja, jag tror de flesta har smugglat med sig sina illrar någonstans någon gång .-)

Audiatur et altera pars

LeeLoo
0

hihi, vi är lite mer diskreta & har lite mer kläder på oss än Paris och då är det lättare att köra osynligt

sarae
0

jajja följde med överallt (stan, restaurag, skola etc) i min BH ;) men såklart, jag hade ju tillskillnad från paris en tröja över bhn

Faxlin
0

Exakt, så då får vi inte en massa fjortisar som vill ha iller heller. ;-)

Audiatur et altera pars

LeeLoo
0

Är det åldersgräns på illrar nu oxå? jag hade inte velat sälja en iller till mig själv när jag var ca:14 år men det finns ju ansvarsfulla 14-åringar med bra föräldrar (illerkunniga el. intresserade) här i världen också. Ursäkta men jag var bara tvungen att säga det så ingen tar illa upp…

Faxlin
0

#31: Japp det är åldersgräns. 18 år. ;-)
Nej men ärligt, klart det finns ansvarsfulla 14 åringar, även yngre med. Men de är faktiskt undantagen som bekräftar regeln.
Och jag syftar inte på någon speciell här inne. Bara på den anstormning det brukar bli av Paris Hiltons djur. bara se hur det går för alla små vovvar nu. All smuggling. Och allt skit.

Audiatur et altera pars

LeeLoo
0

#32 Jo, förstod det men var bara tvungen..nu känns det bättreFlört

Faxlin
0

#33: Vad bra att det känns bra. :-)

Audiatur et altera pars

[Falo]
0

Angående smugglingsrutiner och lättkläddhet borde ni nog tänka om….. inte skulle jag se om det stack upp ett illerhuvud ur handväskan när Paris Hilton knallar förbi migGlad

LeeLoo
0

haha! omg!

antagligen var det det som hände på röda mattan också ingen såg att det var en iller hon höll i famnen

Faxlin
0

#35: Men Falo då. Nu syftar jag inte på kåta karlar utan på fjortisar som tycker hon är häftig inte sexig. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

#36 nej, det var ju en gnagare ;)

LeeLoo
0

#38 ja, just det ja..förresten så var det just vad de sa när jag ringde en veterinärstation i Bandhagen innan helgen. "Nej, vi tar inte emot gnagare här"
-hahahahaha sa jag då, du får nog passa dig med att kalla en iller för gnagare nästa gång det ringer en illerägare
"jaha är de inte gnagare?"
ne dom är ju inte det, men tack och hej då hahaha

vet inte vad som hände med mig men helt plötsligt var det så roligt, kunde inte låta bli att skratta det blev så komiskt att de som jobbar på en veterinärsstation inte visste..sorligt men sant

AlbaStiffler
0

Kan ni tänka er Paris komma på röda mattan och lukta skunk… hahaha…

Nä men allvarligt, ni skriver att hon har illern med sig som ett smycke, för att visa upp sig och sin iller. Men faktum är ju att Paris alltid är jagad och att oavsett vilken tis hon är ute med sin iller så skulle hon bli fotad. Nu ser iofs det här fotot ut som om hon verkligen är på röda mattan, så jag vet inte. Men som sagt, även jag tror nog att hennes djur har det bättre än många andra djur.

Om ni vore superkändisar, skulle ni sluta ha djur bara för att ni inte skulle smitta småtjejer att skaffa djur åxå? Visst, man ska vara en bra förebild och så, men men…

GroaLover
0

jag tror inte att Paris är ute så länge med djuren (tack och lov), men hon gillar helt enkelt att visa upp sig. Tinkerbell och dom andra djuren bor i sin egen avföring..vet inte hur det är5 med djurskötare..men men…..

Flisa
0

41# oj hur vet du att dom bor så dåligt? om någon fått reda på detta misstänker jag att djuren hade tagits ifrån henne.

Gasoline
0

Undrar ifall den där illern igentligen får vara iller. Med tanke på att hennes hund inte får vara hund..