Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 127 ggr
sarae
0

OT skrivsvårigheter

yup..just nu har jag mer skrivsvårigheter än vanligt…som många vet har jag vänster hand i stödskena, å bara det gör det svårt att skriva…nu har jag dessutom vänster pek och långfinger i hop tejpade. råkade smälla in handen i en vägg i går så jag har antagligen stukat pekfingret. svullen som en falu korv e den iaf….så nu sitter jag å skriver med ring och lillfingret, en helt ny spännande erfarenhet ;)

ciss
0

Ojdå! :S

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

HannaM
0

Varit där=).. bröt höger tumme… då är ma nhyffstan handikappad.. sen var det gipsat såpass högt upp att det nästan var omöjligt att få bra vinkel när man satt vid tangentordet..

sarae
0

#2 ajdå! låter inte kul! här har vi bara tejp, så det e nog ok om ett par dagar, men hjälp vad svårt att vänja sig ;)

HannaM
0

mmmm jag insåg då vad man använder tummen till.. ALLT=) men tejp är inte heller kul

Faxlin
0

Mohahaha, men sarae. min lilla vän. Du är en av de klantigaste jag känner. Bortsett från mig själv då. Fast det är klart vi matchar varandra bra i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Robinsnel
0

#5 nej, sara måste ändå ta priset..

sarae
0

Jag? klantig? vart i allsin dar har ni fått det ifrån?Oskyldig

Faxlin
0

Hmm, vill du ha kort bevis sarae??

Audiatur et altera pars

sarae
0
Faxlin
0

Jag säger bara en sak…. ängen. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

moahaha…ja ok….du har rätt det är väl ett ypperligt bevis på en av de ytterst få ggr jag har varit klantig!

Faxlin
0

Nu vet jag inte om det där var ett ytterligare bevis för att du är klantig. ;-)
Ska vi börja putta upp alla dina trådar där vi kan läsa om diverse saker kanske. Sedan kan vi berätta ite om bilkörningar och sådant som sker mer privat om du vill. Vi är mnga som kan putta trådar om du vill ha påminnelse gumman. hihi

Audiatur et altera pars

sarae
0

fy…nu var du taskig! tror jag avslutar mitt medlemskap här och nu!

Faxlin
0

hahaa, hej då gumman. Vi syns om fem minuter igen. Undrar vad du ska kalla dig då?? För längre klarar du inte av att vara borta från oss. så det så. hihi

Audiatur et altera pars

UlrikaD
0

Hur bär du dig åt???Förvånad

Jag vill se korten från ängen!!!!!!!!!

sarae
0

#14 blä på dig!

#15 jag e helt enkelt begåvad

Faxlin
0

#16: haha, blä?? Var det alltså det enda du kunde komma på?? Ärligt?? Bättre fantasi än så brukar du ha. hihi

Audiatur et altera pars

sarae
0
Faxlin
0

Hmm, det var den sämsta bortförklaring jag har hört från dig någon gång. Räcka ut tungan

Om jag skulle skrivit något som gjort dig arg, då hade du kunnat skriva, var sååå säker på det. hihi

Audiatur et altera pars

sarae
0

moahaha hämnden e ljuv åsa det vet du väl ;) även jag har bilder på dig när du är i ditt esse…så passa dig!

Faxlin
0

Taskmört:-)
Jaja, jag ska vara sååååå snäll så. hihi
Fast det är klart jag har fler på dig. ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

aj då så långt tänkte jag inte…ska vara snäll

Faxlin
0

Mohahaha

Audiatur et altera pars

sarae
0

här trodde du att du fick sista ordet va?

Faxlin
0

Fick jag ju, tills du insåg att du glömt att svara för att du har sämre minne än mig. hihi

Audiatur et altera pars

sarae
0

moahaha…nejdå, jag har bara låtit dig gå runt å TRO att du fick sista ordet

Faxlin
0

Hmm, tror jag inte alls på. Du har bara insett att du är svarslös mot mig och måste fundera ut vad du ska säga. hihi

Audiatur et altera pars