Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 641 ggr
Faxlin
0

OT. Lär-känna-varandra

Snor snuttans tråd från Ridsport iFokus =)..

Hur väl känner vi varandra här inne? Beskriv en person med några ord.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LeeLoo
0

Åsa från Gävletrakterna eller rättare sagt Älvkarleby, illerkär illeruppfödare med stort djurintresse. En barnkär, nattuggla & Sajtvärd och ibland också en flörtig kvinna!?

(pst. rätta mig om jag har fel)

Flisa
0

Théres (Thessan_87/har för mig du stavas therés!?) är snart 20 (om du inte redan är det??) och har katt, gollum, råttor, Wolverine (eller nåt sånt) Pastell och Lepad, och hon bor med sina föräldrar och sin lillebror (vet inte om hon har fler syskon?) som också har Sonya, en fågelspindel ;)

(rätta mig om jag har fel)

[tiiia]
0

Sanna (Holtz) är 20år gammal (blir 21 i år tror jag), hon kommer ifrån kungälv från början men har flyttat till skövde nu där hon pluggar till lärare. Hon har även en iller som heter prada och en kompis som heter hanna. Och en pojkvän som heter Johnny.

För övrigt är Sanna stenhård Glad och älskar döskallar.

emoflickan
0

Jossan-världens bästa tjej! =) Bor i Mjölby med pojkvännen David och sina 3 små sötisar dexter, triton och peggas! Hon fyller 23 år nu den 14:e april..glöm inte o gratta henne! Hon har en förkärlek för dom mörka chokladbitarna i alladinasken vilken gör att jag får alla dom ljusa bitarna :) Och så älskar hon att lyssna på Kaizers Orchestra!

ferretgirl
0

Åsa F = En tjej som älskar illrar, är barnkär, bor i Älvkarleby. Brukar ha en utställning som heter Illeryran. Hon är Sajtvärd här på iller iFokus.

Illerpilleri = En tjej som bor i Göteborg med sin sambo Fredrik. Dom har just nu 4 illrar men väntar på ytterligare en, som ska vara en pastell hane.

sarae = En tjej som även hon bor i Göteborg, hon har 3 illrar varav Buffy/Arwen kommer från mig.

sofieManne = Ett par som bor i Nyköping med sina 6 illrar, om jag minns rätt så är 4 av dom omplaceringar. Och den ena av dessa, Örjan/Rigel från min uppfödning från början och bodde från början i Göteborg.

Annelie_o_Anton = Är ett par som bor i Malmö med sina 2 illrar Svinto/Chagak och Sessan/Akela båda illrarna kommer från min uppfödning, men Sessan är en omplacering medan Svinto har dom haft sedan han var valp. Annelie har också haft en liten vessla som husdjur, denna hittade hon ute när den var en liten liten valp.

nenna = Är en tjej som bor med sin man Göran och deras 2 barn och ett fosterbarn i hus i Hyllinge strax utanför Helsingborg. Dom har en hund som heter Skrållan som är blandning mellan Papilon och Chiwawa, sen har dom en skogis som är kolsvart och kallas för Lakris. Dom har haft totalt 4 illrar varav 2 har kommit från mig, dom har nu 2 kvar, Zina och Kama.

Veronica = En tjej som bor i Gävle, kommer inte ihåg just nu hur många illrar hon har, men hon har en som kallas för Lillan. Lillan kommer från Skåne från början, nämligen från Klippan från en illerkompis där. Lillan blev parad med min gammling Laban för ca 5 år sedan nu (uch vad tiden går), det resulterade i 5 valpar, 4 vitsvartögda och en tomte som är så lik sin pappa.

Dessa är dom jag kommer på just nu, och som jag har träffat i verkligheten också.

Theres
0

#2 har en lillasyster med ;) Isabella

golf.ifokus.se

Theres
0

kan väl dra till med robinsnel och esko då (robin och elin) de bor i katrineholm och har *tänker efter* 4 illrar, woodoo, tuva, nova och milton. robin är 23 och elin är 21 (än så länge?) de är kompisar med jonas och josefin :D

golf.ifokus.se

sarae
0

Madde en go, trevlig, positiv tjej som bor i lindesberg med sin pojkvän chrille och sina 4 pastell mullrar. Hon är även Medarbetare här inne och har ett brinnande intresse för foto, vilket hon e mycket duktig på!

Faxlin
0

sarae, en av medarbetarna här inne. Omplaceringskordinator för SKILLS, glad tjej. Oerhört klumpig och bor numera granne med en akutmottagning (bra). Har tre illrar, Stitch, Ricky och Buffy.
Hon är singel och använder raggningsrepliker som: Vad är bäst att jag har klamydia eller iller. :-)

Audiatur et altera pars

sarae
0
Faxlin
0

#10: Varsegod. Skrattande

Audiatur et altera pars

LeeLoo
0

Pitaya_cleva, söt & snäll tjej, kommer förhoppningsvis ta en kull valpar i vår/sommar. Kommer från Värnamo men pluggar nu till arkeolog i Visby.

-eM-
0

sofiemanne: Ett super trevligt par som bor i Nyköping i en lägenhet med sina sex illrar Örjan, Tara, Göris, Kola, Bianca och Betty. Manne jobbar på Bilbärgningen och Sofie gör ingenting för tillfället men vill bli florist. Dom har en svart stylad Volvo V70 och använder Katty kattsand i sina bajslådor :)

(Rätta mig om jag har fel)

Malin-A
0

känner inte så många här inne, men sarae har träffat Åsa irl, och hon har hmm 2 eller 3 illrar? o hon bor i Göteborg, o så har hon nästan satt eld på soppåsen =P hehe..

ÅsaF är Sajtvärd, o en jätte mysig tjej, hon bor i Älvkarleby har häst,katt,hund,iller o säkert fler djur =) jätte trevlig o go på alla sätt o vis…

hmm ja d e väl dom två jag vet mest om =D haha..

Faxlin
0

Veronica:
Hon är en iller uppfödare, har för tillfället ingen avels hona men dock en snyggis kille.
Har sambo som heter Peter. En bonus son och en collie vid namn Donna.
En tjej med hjärtat på rätt ställe. Och en som man alltid kan lita på. Suverän på att köra vilse ihop med mig överallt i ska. Tror aldrig vi åkt ihop utan att hamna fel innan vi hamnar rätt :-)

Audiatur et altera pars

-eM-
0

Nettan: Har en man som är finsk och heter Petri och barnen Ebba och …:) Oskar? (tusan nu står det stilla) Hon har 4 st små monster. Bland annat prins Turbo som nog är en av dom vackraste illrar som finns. Familjen bor i Enköping i ett gult hus. Nettan pluggar till ''en sån som jobbar på apotek'' och så har hon en vin röd bil med skylten ''Illrar på väg'' :)

Kram på dig Nettan

sofie
0

#13 Åhhh tack -eM- :) En rättelse det är en volvo 855a :)

-eM-: Är en jätte trevlig flicka som bor på Åland med sina tre illrar. Malolo, Tadashi och Burton. Det va även hon som gav oss lyckan att få underbara Kola. Hon har ett stort intresse för foto och hon jobbar i sina föräldras guldsmedsbutik. Och man får träffa henne på tok för sällan. :)

Robinsnel
0

Knubbs heter sarah och är en farlig vegan :P

Hon bor i en etta i sthlm med sina fem illrar (skitos, tjejen, iris, cathy och cliffen. +smulan som kommer på söndag) Pluggar ekonomi (nationalekonomi?) på högskola.. Har kille som är snickare o har skägg.. Hon gillar dessutom gotland och mat med långsamma kolhydrater… Hon är 100 år gammal ;)

Smeagol
0

Åsa.F. hmm…sajtvärd är hon va?? haha=) Bor i Gävle, har ett par illrar?? haha=) ja har stenkoll jag. Hon har en snäll make och tre barn va?? Hon är en otroligt duktig illermänniska!! Hon har ett par hästar oxså har jag för mig. Hon har även en söt dotter vid namn Malin som ja brukar prata med på MSN och spela lite spel.

Tessan_87. Är en trevlig tjej som dyrkar sin iller Melwin. Hon är även sugen på att skaffa en till iller, en pastel tror jag nämligen. Hon verkar tycka det är kul att filma. Hon har nyligen fått jobb. Hon har många killar på G.(haha). Hon bor långt borta där gräset är grönt=)

pinscher2. Är en tjej som är 22 år?? Bor i dalarna dalarna..haha. I dala floda. Hon har två hundar, och ett par valpar. Massa kaniner, marsvin. Och så har hon en jätte söt iller vid namn nicko. Hon har antagligen fått jobb?? Just nu är hon hästvackt.. eller var de ialf. Hon har en pojkvän vid namn per. Och hon bor på en jätte fin gård!! '

Fina beskrivningar man har va??

villka bra beskrivningar jag har..haha

Faxlin
0

#19: Nästan rätt i alla fall :-)
Jag bor ca 2,5 mil utanför Gävle. Och så har jag fyra barn. Men annars var det rätt. hihi
Så du brukar spela med Malin, det visste jag inte :-)

Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#20 ja men man kan ju inte ha alla rätt.. haha=) Svårt att hålla koll på allt när folk har 5 illrar, 7 hästar,5 kaniner och 6 barn. haha=) Japp jag brukar prata med Malin men det var ett tag sedan nu?? Vet ej varför kanske ja inte varit inne på msn eller tvärsom. Hon är rolig hon!!

Ja men åsa du bor väll ändå i gävle komun eller?? (fel igen?)

Faxlin
0

haha, fel igen. Jag bor faktiskt i Älvkarleby komun och hör till Uppsalalän. Så tyvärr. ;-)
Men rätt djurbestånd hos mig torde bli:
1 sambo, 1 bonusbarn, 4 egna barn, 2 hästar, 3 katter, 5 illrar, 1 hund och 1 marsvin som snart flyttar .-)

Audiatur et altera pars

Smeagol
0

oki. nu har ja allt koll på dig Åsa!! haha. Men bonusbarn?? Är det din kars barn eller??

Faxlin
0

Japp bonus barnet är gubbens barn :-)

Audiatur et altera pars

Smeagol
0

Ja ha. det har jag då aldrig blivit kallad. mer j*vla satunge…haha=) Ialf av min styvfar. mindre glad i mig än min styvmor. Nä då så illa är det in men nog har man känt sig ganska oppuplär vissa stunder.

Faxlin
0

Fast han var ju en bonus. Faktiskt så var han anledningen till att jag och min sambo verkligen började träffas. Han hade så underbart barn, så jag var liksom tvungen att ta pappan på köpet. hihi

Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#26 haha. jasså det är så du dejtar åsa. Kollar om de har nån gullig unge sedan kör du bara… haha. Kanske ska börja så oxså om ja känenr för att byta nån gång. problemet är väll bara att ja inte är så barnsugen:(

Strumpan
0

Jag känner Strumpan. Heter egentligen Jenny, hon är 26 år gammal, bor på kungsholmen i Stockholm, och har illern Athlaz, en silvertomte som blir 8mån 6/4. Jenny har en pojkvän -stefan som hon har varit tillsammans med i drygt 4.5 år. Hon pluggar gymnasiet för att sen gå på högskola och slutligen bli sjuksköterska. Sen vet jag inte mer….

Jag vill oxå vara med!=)

Mvh Jenny

Faxlin
0

#27: haha, japp så börjar jag dejta. Sedan var vi kompisar i tre år innan det blev något dock. Vi träffades först bara när han hade sitt barn och sedan rullade bollen sakta. ;-)

#28: Klart du får vara med. Känner du någon av de andra??

jag vet något om Strumpan i alla fall. ;-)
Hon är oerhört mån om sin iller. Tänker på honom först. Och hennes iller har brytit snoppen :-)

Audiatur et altera pars

Strumpan
0

#29tack. Nej, jag känner faktiskt ingen här inne, den enda som jag har träffat är ixid och det var när jag köpte Athlaz av henne

Hahahah!! Tack Åsa! Jo, min grabb är min bebis och han har brutit snoppen=)=)=)

Mvh Jenny

Smeagol
0

Man kanske får skriva en personbeskrivning om sig själv…haha

*MOBBAD*

Velsan
0

haha :P

sarae
0

Smeagol e en trevlig tjej på ca 20 år som bor med sin pojkvän (?) i mora trakten. hon har 2 illrar. smeagol och frallan, frallan kom till henne för ett par dagar sen efter mycket om och men ;) smeagol är en söt iller som haft lite attityd problem, å fått för sig att han e den ende i världen som har tänder, men det kommer nog frallan sätta punkt för hihi ;)

Smeagol
0

#33 tacka sarae..haha=) Pojkvänen heter jocke. Frallan kom till mig igår. och de var verkligen efter mycket om och men. haha klockren beskrivning av smeagol=)

Faxlin
0

Flisa, har en iller som heter Lucifer.
Är 90 % på lådan (Lucifer alltså, vet inte hur det är med FlisanRäcka ut tungan) . Lucifer älskar alla förrutom Flisans stackars syster.

Hmm, undrar om detta vart rätt?

Audiatur et altera pars

Flisa
0

muahhaha. jarå det var rätt.. hm, men faktan bestod ju till 99% om lucifer? ;) hahahha

Faxlin
0

Oups, sorry :-)
Men nära var det i alla fall. hihi

Audiatur et altera pars

Flisa
0

hahaha.. :P jaja.. ;)

pitya-celva
0

LeeLoo: Mycket trevlig tjej som bor i Visby med sin kille Conny (som är en jäkel på Magic ;) ). Hon jobbar på Wisby hotell där hon ger gudomlig massage!

Äger bla. Casper som förhoppningsvis är blivade pappa till en valpkull med min Nala!