Valpisar säljes snart!
Titta vad jag hittade! Tänkte att någon kanske var intresserad
Mvh Jenny

haha, det är Buffy och Teddys valpar. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Är det dom skulle ha Åsa????

Ja det var dom jag skulle haft. Om inte killen som sålde dem varit en falsk jäkel.
Audiatur et altera pars

Vad tror ni om valparna då? Är det någon som vet mer om de är hälsosamma osv?
Som ni vet så letar ju vi efter iller till uppfödning och sällskap(framförallt)
Enomia

De har ingen stam vad vi vet, så det får man kanske ta hnsyn till. Sedan beror det på vad man kan luska fram om dem genom detektivarbete. Vilket inte verkar så lätt i dagsläget. Men jag vet att Johanna gör vad hon kan i alla fall.
Audiatur et altera pars

Ok, ingen stam, låter isåfall inte aktuellt för avel, för vår del. Svårt att se om de är besläktade med vår tilltänkta.
Enomia
Vore kul om Johanna vill berätta för oss hur det går med valparna sen när de är födda.
Sara

#7: Det gör hon säkert.
Audiatur et altera pars

vilket mys
Då var det alltså säljaren som var lurig och ingen som utgett sig för att vara dig, Åsa.. Antar jag? Har ju svårt att tro att den personen skulle lägga ut en sån annons i så fall..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Hej! klart att ni kommer att få veta hur det går för valparna! Jag skulle gärna vilja veta mer om vart dom kommer i från, från början, men det är inte lätt, killen jag köpte dom av har tydligen blockat mej från msn….hmm…. jag säljer dom utan stamtavla tills jag vet om dom har någon. Jag kommer att skriva så fort valparna är födda och även lägga in bilder på dom små liven! förstår att det är många som är engagerade i Buffy och Teddy. Kan säga att dom har det bra här hos mej ute på landet, och springer fritt här hemma, dom får även mycket frisk luft ute i en hage. Buffy börjar bli trött nu och väldigt kelig, hon gillar att bli klappad på den runda goa magen….så det borde vara dax snart! återkommer // johanna
Roligt att du håller oss uppdaterade om hur det går! Hjälp va lik din buffy var min buffy ;)