Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 156 ggr
[jenkass]
0

OT. Födelsedagspresent

Min kompis fyller 20 nästa vecka och vi ska ut å äta ett gäng och sen blir det utgång. Men har ingen aning om vad jag ska köpa till henne, kanske inte så lätt för er heller eftersom ni inte känner henne men tänkte ändå att ni kanske har några ideer?

Har tänkt köpa någon löjlig krona som hon ska ha på huvudet hela kvällen eller något… :D men känns som att jag måste köpa något mer som hon kan ha användning för…

Tips?

Theres
0

Jag fyller 20 om 2 veckor och jag önskar mig följade:

Tennisracket
Studsmatta
Bil
Iller
Zebrafink
Nån fotölj som finns på Jysk
Helium
Tempurmadrass

m.m…

Ja, jag är lite dyr och barnslig av mig ;)

golf.ifokus.se

Sarah
0

Jag sitter och bränner en dvd full med mp3 till min lillebror… han är iofs bara 13 och behöver få lite koll på musik. Bränner de stora inom "varje" genre. Bowie, Smiths, Metallica osv. Annars fick en kompis till mig en skiva med alla trax-ettor det datumet han fyllde år i alla de åren han levt. Då 25 år… En pesonlig present med lite eftertanke bakom.

Sarah
0

Studsmatta är grymt, jag köpte en och nu har flera av mina vänner varsina. Vi står hemma framför tvn och hoppar.

Robinsnel
0

#1, 2, 3.. Ni är då för roliga :D

Soffi
0

#1 Måste ju fråga, Helium??

Sarah
0

#4 vad är lustigt med #2? Är ju grymt ;)

Robinsnel
0

#4 ja det är sant.. #2 är skitgrymt.. menade väl #1 o 3 då..

Sarah
0
Theres
0

#5, du vet sånt man har i ballonger… det är ju skitkul att andas in och sen prata :D

golf.ifokus.se

Smeagol
0

Tips som du kan köpa. jag kan skriva de jag fick när jag fyllde 20 av min kompis.. haha.. något j*vla generös hon ör men men så är hon=)

jag fick:

• 2 rullar snus
  • 3 vecko tidningar
  • Hår schampo och balsam
  • Plattång

Massa smått och gott.

Ja menar vadå behöver de vara så stora ovationer. ja förväntar mig inget av mina kompisar och ja hoppas inte att de förväntar sig något av mig heller. Men om man nu vill ge nått så kan man ju sattsa på nått billigt som man vet att de vill ha. Eller köp nån skämtgrej. Jag köpte ett snapps chask till min pojkvän när han fuyllde 21. Man får ha lite fantasi helt enkelt.

Vet att de inte är lätt.

Sara
0

Presentkort på bio, restaurangbesök, i en kul affär..

Fast det är väl när man blir äldre (som jag) man vill ha sånt.

Sara

Robinsnel
0

Vi kör stenhårt på fruktkorgarRäcka ut tungan

Abstinens
0

#12, Jag kämpar stenhårt för att få en fruktkorg, men sebbe verkar inte förstå det :P

Enomia
0

Gör en hemma-sittar-kväll(tills när festen är slut). Köp ett par riktiga B-skräckisar, chips och cola och myyys med bästisen!

Enomia