Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 93 ggr
Faxlin
0

OT. God morgon fredag

Ville bara önska er alla en god morgon. Hoppas eran dag blir riktigt trevlig.
Och glö inte att pussa på en iller nära dig :-)

Berätta gärna vad ni ska göra i dag. Själv ska jag inte göra så mycket. ut en sväng med illrarna ska jag dock. Så jag hoppas på fin väder så vi får njuta lite av vår solen.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Gilla
0

Godmorgon, godmorgon. Ska bara jobba (usch) Men innan dess ska jag bara slappa…eller ta en promenix med Marwin. Och Åsa…hur kan man glömma att pussa på sin iller? ;o)

floppy
0

Gomorron!

Här blir det bara en lugn dag, ska snart ut en sväng me barn o hund o njuuuta av det härliga vädret… :) O sen blir d väl o packa inför helgens Ålandsresa. Ska h "bebisträff" imorn o träffa dom som va me i samma förlossningsgrupp… Ska bli så kul! :)

[jenkass]
0

idag har jag massa ärenden på stan, ska in i duschen nu å sen är man "busy woman" hela dagen, sen ikväll blir det förmodligen grilla med några vänner :)

HannaM
0

Idag ska jag försöka ta mig ut och gå lite. Sen ska jag hem till mamma och baka chokladtårta=)

Faxlin
0

#1: Jadu jag vet inte Jag tänkte att det kanske finns någon som i brådskan glömmer det. hihi
Så en liten påminnelse är aldrig fel. hihi

Audiatur et altera pars

Velsan
0

Jag ska få träffa Martin igen :D Han kommer å hämtar mig och illrarna, så ska vi bara mysa. Å så ska vi ta imot Zudines iller med som ska bo hos mig i 6 veckor :)

Smeagol
0

ja du i dag ska jag till svärföräldrarna och hjälpa dem med ved, dricka bärs och äta grillat=) Blir nog ganska härlig dag hoppas jag!! Men men man vet aldrig om karln blir för full eller då??!! haha

Sara
0

Fick åka akut ner till blåstjärnan med Trazan istället för att åka till stallet, så min dag utvecklade sig inte så bra.

När vi kom hem nu så skulle Trazan tvångsputsa Funny, så hon är inte heller så glad just nu. PIIIIP PIIIIIP!

Sara

DG
0

Jag har jobbat hela dagen men slutar om 30 minuter. Då ska jagträffa min kompis och vi ska ta och äta nått. Sen ska jag åka hem, ta min godis (som väntar hemma), min bärbar, sätta på tvn i sovrummet och ligga i sängen resten av kvällen tills min sambo kommer hem.

emoflickan
0

Jag ska gå o lägga mig tiiiiidigt..ska upp o skriva högskoleprov imorgon :( håll tummarna!

DG
0

#10 Jagvet 2 hör i jobbet som också skriver högskoleprov imorron. Själv skrev jag det 2-3 år sen (kommer inte exakt ihåg). Lycka till!

Soffi
0

Samma här! Ta det lungt hela kvällen inför högskoleprovet imorrn. Usch för att gå upp tidigt på en lördag.. frivilligt!

Faxlin
0

Håller tummarna här hemma för er som gör erat högskoleprov i morgon.

Sara, tänker på dig och Trazan. Hoppas resten av helgen blir trevligare.

Audiatur et altera pars

emoflickan
0

Soffi, haha joo..och så har man ju betalat 350 spänn för eländet så man kan ju inte direkt ångra sig ;) Den här gången tänkte jag försöka sova mer än 2 timmar heh, så kan jag kanske hålla mig vaken imorgon =)

Soffi
0

# 14 Japp, jag med. Jobbade dagen innan provet i höstas, så jag sov bara tre timmar. Men nu jävlar! Lycka till imorrn.

skrellet
0

idag har jag vart på min mormors begravning. det var ganska hemskt :\ fast det var trevligt att träffa släktingar man aldrig sett förr.  skulle väl vart roligare under andra omständigheter dock.

nu är det matlagning som gäller.