protestera mot tidelag
hittade denna sida o vill länka till den….
detta e något som bara måste stoppas….

hoppas verkligen att ni går in o skriver under protestlistan….sjukt att sex med djur inte är olagligt i sverige….det gör mig så arg 

Det är olagligt att pålga djur… därför anser lagstiftarna att det ska gå under djurmisshandel. Vilket är olagligt. Så länge man kan påvisa att det gör ont på djuret är det olagligt att ha sex med dem. Men lite krasst, man får stänga in dem, man får slakta dem, man får äta dem, varför inte ha sex med dem? Som sagt krasst. Självklar är jag emot all djurplågeri.

ja man blir bara förbannad!!! Jag skrev på idag hoppas att de hjälper något ialf!!??

Det är ju det jag inte kan begripa. Jag kan förstå (tänk rätt nu) att sjuka människor kan begå sådana hemska saker mot både barn och djur…men de är sjuka. SEN har vi de som sitter och godkänner beteendet. DET är sjukt
Har iaf skrivit på listan så jag har gjort något *morrar*

Jag har skrivit på denna lista tidigare. Det är nligt lag olagligt att tillfoga djur skada. men kruxet är att man inte kan bevisa att djuren far illa av att en människa har sex med den. Alltså är det inte olagligt. Bara sååå sjukt formulerad lag. den bara måste de ändra anser jag.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ja de e verkligen en sjuk lag. och vadå djuren inte far illa?? 
det säger sig själv det tycker jag o de e lika när dom gör det med barn…finns ju barn som tror de ska vara så bara för att dom vart med om det i så många år i rad…..kapa/sy igen könen på dessa typer 

vi har till den sista att denna månad att skriva under på detta…
läste annonsen om killen som hade sex med hund på toa…
blir så arg så jag kokar

Denna bara måste puttas upp. Hoppas alla skriver på då det gäller detta.
Audiatur et altera pars

Puttar upp denna.
Audiatur et altera pars

Ser du åsa på inlägg nr 3 att det är ovanligt lång bit utan text!!

#10: Japp det ser jätte klurigt ut. Men det är ingen av oss som har plockat bort något. Kan du komma ihåg vad du skrev och skriva det igen?
Audiatur et altera pars

11# öööö,.,,nja tror inte ja törs skriva det igen.. haha
men var nått i stil med att skicka visssa personer till en ö med farliga djur som kunde ta hand om dem..