Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 170 ggr
UlrikaD
0

Träff hos Illeripilleri

Ville bara tacka för en jättetrevlig träff hos Illeripilleri idag!

Mina vildar har lekt, busat och lekt lite till. Min lilla Oliver fick pris som träffens linslus. Han är ett litet charmtroll!!Skrattande

Var jätteroligt att träffa alla igen och även några nya eventuella iller-ägare. Mina ligger och är helt utslagna just nu. Det yttersta beviset på en lyckad träff!! Själv funderar jag också på vart i lägenheten jag vill kura ihop mig.Flört Vill också passa på och tacka sara för att jag fick lifta med henne både dit och hem!!Skrattande

hannis
0

Jag vill också tacka Ulrika för en trevlig träff!

Så Oliver blev alltså linslusen, jag röstade på honom! :) Vem blev charmtroll och fighter då? Jag hann inte höra det eftersom min skjuts kom precis innan.

UlrikaD
0

Fighter blev Sunniva! Lurvas blev iallafall jagad tvärs över hela lägenheten utav henne!! Och Saras Trazan blev charmtroll.Skrattande

Oliver hälsar och tackar för rösten också!!

Sara
0

Trazan blev dagens charmigaste och Sunniva dagens fighter!

Här hemma är vi oxå helt utslagna.. Förutom Funny då som bara kände sig tvungen att gömma Trazans vinster innan hon däckade.

Tack Ulrika, Fredrik, Sol, Sunniva, Tengel och Hero för en trevlig dag!

Sara

TottsiGirl
0

Vill oxå tacka för en riktigt trevlig dag!! Här hemmas är det tvärom ted är hyperaktiv tycker matte luktar massa skumt just nu :) Men tack för en riktigt trevlig dag!!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

MimmieM
0

Oliver och Zeke borde vinna pris på mest oroliga matte och bästa gömstället. Helt klart!

Supertrevligt verkligen! Tack Maria för att du plockade upp mig på vägen. Alltid lika kul att träffa dig!

Mina pälsar kom hem och gömde sig med en gång. Om de håller sig borta så kanske de slipper följa med nästa gång som jag tänkt dra med dem på en massa stolletyg!

Carpe Diem

Denna kommentar har tagits bort.
[jenkass]
0

det skulle vara kul att se bilder på dessa vinnare! (och alla andra oxå såklart) Skrattande

ferretgirl
0

Tack för en jätte mysig träff Ulrika och Fredrik, med både nya och gammla illervänner, det gör både jag och Bertil gärna om. Även om det är en bit och köra till GBG. Har skickat ett mail Ulrika med min adress, det är som jag säger, det man inte har i huvudet, det får man ha någon annan stans. Hur man nu bara kan glömma något som ligger mitt framför näsan. Tack för att ni skickar dom till mig.

UlrikaD
0

Hoppas Ulrika kan bidra med några bilder så småningom.

Sara
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på Trazan.

Att han blev dagens charmigaste var nog pga hans nakna rumpa och att han låg i soffan mestadels av dagen och krävde att bli kliad på. Speciellt Oscar och Ferretgirl var duktiga på att klias tycker Trazan.

Sara

ferretgirl
0

Tackar sara, du får pussa mina Satziki älkande lille kille som hjälpte mig att äta en jätte god kycklingsallad igår. Han var bara för mysig den killen, PUSS på dig Trazan

sofie
0

Vi vill tacka för en trevlig träff :)

minja
0

Ja, tack Ulrika. Det var gätte roligt att träffa dig och alla dom andra (och pälsarna också förstås).

illernettan
0

Vill tacka jättemycket för en trevlig träff. Alltid lika roligt att träffa gamla och nya illerägare.

Sedan ska jag passa på att tacka för den vackra sången ni sjöng för mig. Det var "någon" (Sara) som har ett alldeles för bra minne….Flört Tack, det värmde……

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

UlrikaG
0

hej och tack själva för att ni kom :)

och ferretgirl och sara för blommorna, och nettan för glasburken :)

tyvärr glömdes kameran bort i all min stress men det blev ett fåtal bilder iaf ;)

hero fick fnatt efter alla gått ;) han bokstavligt talat dammsög hela lägenheten med nosen :)

de få bilderna som togs kommer ;)

UlrikaG
0

som sagt, det blev inte så många bilder, men här kommer de som togs iaf :)

först ut är Hanna, som kom utan lilla Indra :)

UlrikaG
0

sedan har vi Bertil men jag kan inte säga vilken iller det är :)

funderar på om det kan vara Oliver, stämmer det Emmi?

UlrikaG
0

Snuffe på upptäckarhumör :)

UlrikaG
0

så har vi Minja här på forumet :)

försökte locka med sig killen upp, men men…..;)

UlrikaG
0

Här är Christel med en livlig liten sak, Trazan kanske? Lite svårt att se ;)

UlrikaG
0

Sara fastnade vilket inte alls var populärt ;)

UlrikaG
0

Vet inte vad Lurvas tänkte på här, kanske hoppades att fanns godis till honom? :)

UlrikaG
0

Här har vi dagens ena vinnare; Oliver :)

UlrikaG
0

Såhär mysigt tyckte Lurvas det var bland leksaker och en strumpa och en borste ;)

UlrikaG
0

Här är min ena tös, Sunniva :)

Hon blev föga förvånande dagens fighter, vet inte vad som tog åt henne :)

hon höll hero sällskap i hans hage ett litet tag sedan ;)

Sara
0

# 20 Japp det är Trazan. Titta på hans lilla uppnäsa.

Sara

ferretgirl
0

#26# han var bara så mysig den iller, trots pälsförlusten på svansen. Kanske därför som han var så hundans mysig

Sara
0

Kan meddela att ingen av mina illrar har visat några som helst symptom på magsjuka eller annat nu när det gått 3 dygn.

Sara

UlrikaD
0

Mina mår prima också!

ferretgirl
0

Samma här, vare sig Nanooq eller Jazz har visat några som helst tecken på att vara magsjuka

sarae
0

ni verkar haft en kanon trevlig dag! själv satt man hemma å pluggade..betydligt mindre kul måste jag erkänna….å illrarna satt å stirrade anklagande på matte för att de inte fick gå på träff.

sofie
0

Vad skönt att inte vi har smitta nån på träffen :)

Sara
0

# 32 Tänkte att ni ville veta att era antagligen inte är smittobärare. Glad

Sara

sofie
0

#33 Ja det är jätte skönt att höra :)

UlrikaG
0

mina har heller inte visat några symptom :)