"varför gör de på detta viset?"
När stitch å rickie leker/slåss (hårfin skillnad här hemma) så står alltid buffy 20 cm ifrån dem, lägger huvudet på sne å bara tittar på dem…när de busar iväg över trippar hon snällt efter och fortsätter betrakta dem. Hon ser oerhört förvånad ut. Ibland undrar jag om det verkligen e så att hon undrar vad de gör, buffy har aldrig egentligen lekt, mer än med sig själv i 2 minuter, kanske vet hon inte hur man gör? eller står hon bara å konstaterar "häftigt! de slåss över mig!" Lite kul ser det ut i alla fall. Någon som varit med om liknande?

Jag tror din prinsessa förundras över känslan att två (kastrerade) hanar faktiskt slåss om henne.
Nej, men allvarligt. Om hon aldrig lekt kan det vara så simpelt att hon inte riktigt fattar vad sjutton de håller på med.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ja…jag misstänker detta…när nån utav dem fösöker få med henne i leken lite försiktigt backar hon och visar tydligt "låt mig va" när de sen drar sig undan närmar hon sig igen…..suck…kan jag inte få en endast normal iller?
sådan matte sådant husdjur? 

haha, vill du verkligen att jag ska svara på det där. mohaha
Audiatur et altera pars
hmm..gillar inte denna trådens vändning måste jag säga! *suck* ;)

Audiatur et altera pars
Om jag minns rätt sarae, så var Buffy/Èowyn den som var den som styrde och ställde här hemma. Hon var inte mycket för att busa och leka här hemma hellre med sina kull kompisar, hon var den som mer lekte själv med pälsmöss och plingbollar och annat som fanns i hagen.
#7 haha då e hon precis som förr då! då har jag inte "haft sönder" henne! vad glad du gjorde mig ferret girl ;)
ja, hon är en mycket speciell dam lilla buffy måste jag säga! Aldrig träffat en iller som henne å tror knappast att jag kommer göra det heller ;) killarna har vansinnig repekt för henne är hemma, och hon gör exakt vad hon vill när hon vill…en liten prinsessa helt enkelt ;)
Zahara är likadan.. Hon står och kollar på när dom andra busar, nån enstaka gång är hon med men efter två minuter så har hon tröttnat på dom där jobbiga håriga sakerna som stör hennes tillvaro.. Hon är våran lilla fina dam, 100 % rumsren, bits aldrig, rädd för att bli blöt om tassarna och ligger och putsar pälsen varje dag!! 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu