OT. Ambra njuter av leksaken

ååh sluta lägga upp bilder på ambra! sötungen! kul med en iller som uppskattar det man köper åt dem ;)
som hon kämpar med leksaken, så himla söt =)

åhh.. vill se fler bilder! =)

#6: haha, förstår det. Fast du är ju jävig när det gäller henne. hihi
#5: Japp den höll henne sysselsatt lääänge. Sådant är jätte skoj.
34: Hon uppskattar vattenfontänen med. Ska se om jag kan lyckas få henne på bild under dagen när hon dricker :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åsa, du har möjligt inte en hel bild på ställningen? Jag letar efter en sån till Athlaz, men jag hittar ingen bra….
Förresten, guud vad söt Ambra var!!!! Jag förstår dig Sarae varför du är kär i henne =)=)=)
Mvh Jenny

#8: Ska kolla annars kan jag fota den, finns ju här hemma liksom. ;-)
Audiatur et altera pars
Greeaaate=)=)=)
Mvh Jenny

Det ser ut som en sån där "ost" som man kan köpa på granngården. Förutom stolpen på ovansidan.
Sara

Ja, de är lika varandra, fast det är just stolpen med bollen som uppskattas här hemma.
Audiatur et altera pars
Det varju jättefin, vart har du köpt den? De som jag har tittat på tycker jag har varit tråkiga eller för höga. Men den som du har är ju inte så hög + att det syns på fotona att illrarna tycker att den var rolig. Vill haaaaaaaa! =)=)=)
Mvh Jenny

Jag hittade den på sollentunamässan. De hade rea pris på den, och så var det en tjejkompis som såg att jag dregglade över den. Så då fick jag den i försenad julklapp från henne.
Audiatur et altera pars
Inte illa! Varför var inte jag där för (blaming my self)???!!!
Mvh Jenny

Tror jag såg en sådan på tradera förresten för ett par dagar sedan. Är dock osäker på om den finns kvar. men kika kan du ju alltid göra. :-)
Audiatur et altera pars
Man kanske ska ta sig en titt på den. Jag har en yta på ca 20kvm där Athlaz är, jag skulle lätt kunna fylla den med Athlazsaker =)
Mvh Jenny

Det är farligt det där. Jag försöker få fylla mina 240 kvadrat med iller saker. tyvärr har jag en gubbe som bromsar mig lite. ;-)
Audiatur et altera pars
Vissa har tur.Min kille säger att jag gör som jag vill -i en muttrande ton. Jag berättade för honom att jag ville skaffa en till iller för att Athlaz skulle få sällskap "du gör som du vill älskling". Jagfrågade honomom vad han tyckte om den idén. Han la huvudet på sné och gjorde en grimasch, sen gick han muttrandes. Han säger att jag får göra som jag vill och när jag frågar vad han tycker börjar han muttra, hur ska man ta det??? Jag blir förvirrad av honom,men han är bra go =)=)=)
Mvh Jenny