Iller iFokus

Iller

Etikett: berättelser
Läst 2614 ggr
UlrikaD
0

Det pågår porr i mitt vardagsrum!!

De senaste åren har jag ju haft min kastrerade hane Nalle som tagit tjejerna ur brunst. Ända tills förra året när det inte hände någonting och jag tog beslutet (det dumma) att kastrera Molly och Nolita.

I år sa Nalle att han bara behövde vila upp sig lite och att han nu är "back in business". Får plocka loss honom från Gwen några gånger om dagen.

Sitter nu vid datorn och ser något viltfärgad nagla fast en silverrandig pryl på golvet som säger ynk.

Ropar på Nalle, men ingen respons.

Inte så konstigt. Nalle har kallat in förstärkning, han ville tydligen sova. Han har lämnat över nattskiftet till Misool.

Kön spelade tydligen ingen roll här.

Rent krasst så borde det ju vara säkrare att låna ut en hona till "fejk-parning" än en vasektomerad hane.Flört

Det bör ju verkligen inte bli bebisar där.

Fast just nu så är jag inte riktigt säker, de ser ut att ha lite väl kul. Iallafall Misool.

Dags att natta dem och läsa Bibel-stycket om avhållsamhet…IGEN…tror jag.Skrattande

Så vad gör man, önskar dem lycka till med de eventuella barnen eller skaffar Gwen ett rum på något skyddsboende.

Eller så är de så moderna att de tänker uppfostra barnen tillsammans som en enda lycklig familj, Nalle, Gwen och Misool.

Spännande fortsättning följer….Flört

reira
0

Glad

terkina
0

Hahaha! Det är väl inte såå noga med hur, vem och varför? ;0)

Medarbetare på fengshui.ifokus

Hemsida: http://www.lillae.weebly.com

Blueshift
0

#0: Så vad gör man, önskar dem lycka till med de eventuella barnen eller skaffar Gwen ett rum på något skyddsboende."

Man separerar stackars brunstiga Gwen och sätter implantat på kastrerade Nalle med sina eleverade könshormoner som ju ganska uppenbart är ett tecken på begynnande eller befintliga binjureproblem Flört Kanske dags för Misool också? Hoppas du inte tar illa upp Ulrika, men tyckte det behövde sägas även om tråden har en humoristisk ton.

Ceciliaolucifer
0

Porr är när 3st håriga pojkar ligger på rad och, ja ni vet, doing their thing med varandra Skrattande. Jag måste försöka filma det här innan snusket tar slut! haha

reira
0

Haha! Så roligt har vi inte här hemma med än så länge enda illern Samson. Kattungen hinner han inte ikapp längre efter ett misslyckats släpa-in-under-skåpet-försök som bara slutade med en katt-tass hårt i huvudet

UlrikaD
0

#3 Gwen fick skyddat boende inatt tillsammans med de andra tjejerna som inte bryr sig inatt(Molly, Alma och Alea), lägenheten är nu delad i två. Därav tråden.

Nalle ska få implantat tillsammans med Misool. Men i och med att det inte är jag som ska stå för Misools implantat så måste jag samordna det den vägen först. Vill försöka ta dem samtidigt.

Och samtidigt ha koll ifall Alma och Aleas implantat visar något tecken på att sluta verka och ta även de två samtidigt isåfall.

Misool och Gwen har ju dock varit oskiljaktiga sen Misool kom och jag vet inte vem som är mest olycklig just nu. De sitter på varsin sida avspärrningen och pratar med varandra.