Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 326 ggr
Faxlin
0

Sök och finn

Jag har i dag testat att aktivera en av töserna här hemma. Jag puttade in bandits mellan sidorna i min gamla telefonkatalog för att få min dam att söka fram dessa.
Jag började genom att visa att jag lagt bandits där och slog sedan igen katalogen.

Resultatet blev inte riktigt som jag tänkt mig. Intresset var totalt nollat. Hon satte sig och tittade på mig precis som om hon sa att: -Va? Menar du allvar mamma, ska jag jobba för att få godis. Driver du med mig?

Så jag tänkte vara lite envisare än illern och testa på nytt i morgon.

Har någon av er testat detta telefonkatalogstrix? Hur har det fungerat för er?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

Jajemen det har vi testat här hemma! stitch blir som tokig å bläddrar igenom hela katalogen i jakt på godis. Buffy tar det mer lugnt, vänder ett blad eller 2 och kontaterar sen att godis inte e bra för hennes midja och trippar därifrån

Faxlin
0

haha, okej, så med andra ord bör jag testa det igen i morgon men byta iller som test objekt. ;-)

Audiatur et altera pars

AlbaStiffler
0

Skulle aldrig funka för mina, de gör precis som din, tittar på mig och frågar "men mata mig då, jag känner ju att du har godis härnånstans, ge mig!"

Däremot slänger jag i godis i plaskbajlan sen dyker de reda på dem. Kan ha mellan 3-5 cm högt vatten.

[Falo]
0

men oj, jag har alldrig plockat in min telefonkatalog från trapphuset. Vilken dålig husse jag känner mig som nuGenerad

Faxlin
0

#3: Skoj att höra att fler än jag råkar ut för den minen. ;-)

#4: haha, nu vet du vad du ska använda den till också. Som godisgömma. hihi

Audiatur et altera pars

Velsan
0

jag gör som nån tidigare å har en balja med vatten, rätt djupt så hela huvet täcks så lägger jag russin på botten som de får fiska efter :)

KerstinL
0

Fråga Kent vad han tycker om illrar som rotar i telefonkataloger… Hehe. Kent samlar på frimärken och använder kataloger att torka dom frimärken som han har fuktat av från kuvert o dyl. Sen kommer tre glada illrar och hjälper husse att tömma katalogerna.. Inte populärt kan jag säga!! Skrattande

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Faxlin
0

mohaha, men ack så skoj att vara iller då. nog får husse bjussa på några kataloger och frimärken. ;-)

Audiatur et altera pars