prestige duo ferret?
Som sagt har jag ringt runt till djuraffärerna här i stan och frågat om dom har något foder som passar iller eller om de ev. kan ta in till butiken isf.
Nu har jag åter fått ett svar från en annan djuraffär där dom sa att de kunde ta in något som heter "prestige duo ferret"… Vad anser ni om detta foder? någon som har innehållsförteckning för detta?
jag tycker inte att det fodret är bra…men det e jga ;) För mycket majs etc å för lite protein, å proteinet utgörs mest av fisk. vi har en gammal trd om det fodret. ska se om jag kan putta upp den ;)
Det finns en artikel om olika foder, med innehållsförteckningar. Kolla i den.
okej ja det vore snällt.. mm aldrig hört talas om det tidigare därför jag frågar här ;)
har puttat upp tråden "nytt foder?"
får ni inte tag på iller foder så kan jag tipsa om Orijjen katt foder…kör med det + vitalin hemma å det funkar bra. mycket hög protein halt å inga sädesslag ;)
#5 tack för tipset! ska försöka kolla med djuraffärerna hät om någon av dem vill/kan ta in vitalin…

Gillar inte heller prestige, de bajsar helt enorma högar av det. Kan inte vara mycket som tas upp av kroppen. De flesta djuraffärer brukar kunna ta in vitakraft annars då de ofta har det märket till gnagare och dyl. Dyrt men bra.