Raggningsrepliker för illerägare!
Vill du följa med hem och klappa min iller? 
Kanske en ny idé till en iller.ifokus illerbok? *fniss*
Fler raggningsrepliker för illerägare vill jag läsa!
Sara
Jag undrar om inte det skulle vara en bra replik för en gammal snuskgubbe
Mvh Jenny
*fniss*
Övertrött och celibatlevande, som jag är, så måste jag nog ändå hålla med dig..
*Tror jag håller på att komma i brunst* 
Sara
Man vet aldrig….
den va kul!!
Mvh Jenny

haha, ja varför inte en bok för alla singlar. Vi låter Sara skriva den med era ideér. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Bra idé Åsa.
Sara, vi vill se ett utkasst på ca 25 sidor senast sön =)
Mvh Jenny
Alltså, nu pratar vi om sarae… 
Sara
mhmmm =) ok….
Mvh Jenny

haha, fast hon och jag knasade ihop materialet till de andra tre böckerna på tre dagar. Så det borde hon klara av att fixa tycker jag. Hon har ju i alla fall inget annat för sig. hihi
Audiatur et altera pars
eeehh nån som försöker pracka på mig massa extra jobb eller?
jag e nog den sist som skall skriva den boken…singel som få, och lär så förbli, så jag har nog inte så mycket bra repliker på lager inte ;)
ex:
hopp upp i sängen bredvid mig så kan de inte bitas
eller
Bara du håller om mig så känner de på sig att du är snäll, och kommer inte att bita dig.
Du måste bevisa din kärlek för mig, om illrarna skall släppa ut dig levande härifrån
eller nått…
underbart sarae! kan inte ni hjälpas åt??
Mvh Jenny

Mohaha, du ser det blir ju riktigt bra det där.
Jag är ju inte singel och har inte raggat karlar på flera herrans år så jag vet knappt hur man gör. Så på den här boken får du fria händer Sara. ;-)
Audiatur et altera pars
hehe det är ju helt underbart =)
hahah… åsa får nog agera hjärnan bakom operationen i så fall…hon har mer real life experience än jag på det där med raggning skulle jag tro ;)
lite kul (not!) raggningsrepliker man fått när man kört illertricket:
"Åh gud va söt…ja illern åxå"
"får man klappa?" javisst svarar jag…"tack" sen ställer sig 65 åringen å klappar mitt bröst helt ogenerat…yuck…i det läget önskar jag att jag hade haft buffy med mig
En man står å håller i stitch å konstaterar "jag måste nog kidnappa den här"..jaha svarar jag…"ja, för då måste söta matte följa med mig hem"…..den här gången en 60 + a-lagare…mindre charmigt!
Varför gör inte de snygga killarna det? De gånger snyggingar har kommit fram har jag alltid stått med arslet i vädret å torkat bajs på trottoaren…..suck
jag e dömd till ett liv i ensamhet så enkelt e det..

haha, men sara, jag trodde vi var överrens om att mina raggningsrepliker var reliker från fornstora dagar. ;-)
Audiatur et altera pars

# 13 åååh så roligt….
#14 jaja men dina funkade iaf under forntiden…mina har aldrig funkat! jag bara agerar psycho/livsfarlig galning magnet…å det blir det nog ingen bra bok utav ;)

hehe, ja okej. en gång för läääänge sedan funkade det faktiskt .-)
Audiatur et altera pars
sarae, ta med dom skämten, de var helt underbara.
Mvh Jenny

Jag tror på en typisk Sarae klumpighets bok. den skulle kunna ge oss massor med skratt :-)
Audiatur et altera pars
Men det kan ju bli en sån oxå
tihi
Mvh Jenny

Exakt, Sara kan göra två böcker .-)
Audiatur et altera pars
#19 moahahah nu var du riktigt kul…tss…jag e inte så klumpig att det finns material till en hel bok ju ;)

*Asg* Är du ju. Och det min vän tror jag alla kan hålla med om här inne. Och det är inte ens ett påhopp. Bara ren skär fakta faktiskt. ;-)
Audiatur et altera pars
Nä men du behöver ju inte ha den klar nästa vecka. Kan du inte hålla en "klumpighetsdagbok" 
sen om 6-8 veckor eller ngt kan du ju se hur mkt material du har.
Mvh Jenny
hehehe,,…har redan en klumpighets blogg ;) men den e lite oupsdaterad..har hålt mig i skinnet å inte klantat till det ett bra tag nu …hehehe

Ni vet att det räcker att säga "Jag har en iller" va? ;)
golf.ifokus.se
heheheheheheh.
Men varför inte en bok med roliga kommentarer??
Mvh Jenny
att säga "jag har iller" har haft mer negativa konsekvenser för mig än om jag hade sagt "jag har chlamydia"….så nej, det e ingen bra raggninsreplik i min värld ;)
#29 du har så många bra kommentarer att de skulle inte ens få plats i en bok tjock som lagboken. Kommentaren var ju bara helt underbar. Nästa gång du går ut på krogen och ska ragga på en kille så kan du väl fråga vilken av kommentarerna han skulle gilla bäst =) -att du har iller eller den med klamydia=)
Mvh Jenny
#30 hahaha tack ;) ja, ska kanske testa det…eller kanske inte…konsekvenserna kan ju bli förödande ;)

haha, du är bara för knäpp Sara.
I somras när jag var ute med mina vildar och gick på stan kom det en kille fram och sa:
-Fin iller, får jag klappa matte.
Okej, svårt att använda som raggningsreplik kanske, såvida man inte hittar en illerägandes kille. Och det finns inte många sådana och de som finns är redan upptagna liksom. ;-)
Audiatur et altera pars
hahaha exakt! ja mer iller ägande killar åt folket (åt mig?)
Du kanske kan pröva den på någon när du är riktigt full, eller på någon som du egentligen inte är intresserad utav. Gå bara dit och fråga, tacka för svaret och sen gå där ifrån. Ingen skada skedd….hoppas jag….
Mvh Jenny

Men sara du måste kunna vända på repliken om någon kommer och säger att din iller är söt, så fråga:
-Ja, han är söt, vill du klappa matte?
Audiatur et altera pars
Xakt, som Åsa säger. En utmärkt idé!!
Mvh Jenny
hehehe bra där Åsa! det skal jag göra hehehe ;)
#34 moahaha då får jag nog vara ordentligt full ;)
Kom upp till Stockholm så bjuder jag, för det här vill jag se =)=)=)
Mvh Jenny
#38 hahaha underbart ;) Visst!
Då bestämmer vi det, och då kan jag hjälpa dig med boken samtidigt, du kan säga vad jag ska skriva =)=)=)
Mvh Jenny
haha sounds good…får testa på lite olika repliker irl då ;) hihihi
Sounds perfect =)=)=)
Mvh Jenny