Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1782 ggr
[Shaiya]
0

Vem är syskon med Dexter?

Nu blev jag nyfiken på att hitta lite mer om min iller Dexters syskon och se bilder på dom samt mycket mer!

OK så Dexter är född den 6 MAJ 2010 och kommer från Murgrönans illeruppfödning vilka här inne är syskon med Dexter? Var inte rädda att skicka med en bild i kommentarerna.

Nussen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Murgrönans Lillstrumpa född 6 maj 2010 sista illervalpen i kullen alltså Dexters lillasyster. Hennes föräldrar är pappa Spike och Mamma Sharky som bor på Murgrönans illeruppfödning.

Hon bor med Hobbe 4 år som hon dyrkar Skrattande

Jag ska försöka beskriva henne Glad hon är envis och alldeles för smart för matte och husses eget bästa Skrattande Hon älskar att busa och att äta kyckling i knät på oss. Hon gillar paprika och gurka men inget godis med socker i konstigt nog. Vi får hålla i talrikarna när vi äter för människomat ser hon som sitt  Skrattande

Bild:  Hobbe och Lillstrumpa första bilden på dem tillsammans men det är det lilla pyret ni skall titta på längst ner i bild hon har precis kommit hit till oss.

Nussen
0

Så här såg Lillstrumpa ut 1 oktober 2010

[Shaiya]
0

Och såhär såg Dexter ut för ett tag sedan!

Nussen
0

Här är en bild på Lillstrumpa och Dexter, jag försöker hälla i nytt vatten i badlådan men först ville småpluttarna kolla att vattnet hade rätt temperatur Flört Lillstrumpa till vänster Dexter till höger dom är 10 veckor gamla på bilden 20 juli -2010.

[Shaiya]
0

Ååh min lilla plutt! Får jag behålla bilden? Oskyldig

Nussen
0

#5 Självklart Skrattande

Jag har många bilder på Dexter som jag gärna skickar till dig, skriv ett PM med din mejladress till mig  Glad

Jag tänkte lägga upp en söt film på de två småttingarna här men lyckas inte är det någon som kan förklara lite snabbt hur man gör?

Bild. Dexter och Hobbe busar. Dexter är "överst" Skrattande

[Shaiya]
0

Jag har själv inga valp bilder på Dexter så det ser jag fram emot!
Jag tror att det bara är att ladda upp videon på någon sida som youtube eller liknande som stödjer videoinlägg och sedan bara kopiera urln och tryck in den under VIDEO-URL: