Vem är syskon med Dexter?
Nu blev jag nyfiken på att hitta lite mer om min iller Dexters syskon och se bilder på dom samt mycket mer!
OK så Dexter är född den 6 MAJ 2010 och kommer från Murgrönans illeruppfödning vilka här inne är syskon med Dexter? Var inte rädda att skicka med en bild i kommentarerna.
Murgrönans Lillstrumpa född 6 maj 2010 sista illervalpen i kullen alltså Dexters lillasyster. Hennes föräldrar är pappa Spike och Mamma Sharky som bor på Murgrönans illeruppfödning.
Hon bor med Hobbe 4 år som hon dyrkar 
Jag ska försöka beskriva henne
hon är envis och alldeles för smart för matte och husses eget bästa
Hon älskar att busa och att äta kyckling i knät på oss. Hon gillar paprika och gurka men inget godis med socker i konstigt nog. Vi får hålla i talrikarna när vi äter för människomat ser hon som sitt 
Bild: Hobbe och Lillstrumpa första bilden på dem tillsammans men det är det lilla pyret ni skall titta på längst ner i bild hon har precis kommit hit till oss.
Ååh min lilla plutt! Får jag behålla bilden? 
Jag har själv inga valp bilder på Dexter så det ser jag fram emot!
Jag tror att det bara är att ladda upp videon på någon sida som youtube eller liknande som stödjer videoinlägg och sedan bara kopiera urln och tryck in den under VIDEO-URL:
Lillstrumpa till vänster Dexter till höger dom är 10 veckor gamla på bilden 20 juli -2010.