Alla ( Läs här )
Alla som har läst om mina omplacerings trådar om att jag ska omplacera min iller morgan stämmer inte längre.. Jag kommer att behålla honom han ska EJ få flytta till någon annan. ALLA mina illrar ska jag ha kvar men har gjort så dom kan vara två och två i varsit rum. så nu behöver ni inte vara iriterade eller sura på mig längre. =)

Det här är ett forum som handlar om illrar, då de flesta här bryr sej väldigt mycke om djur så blir det lätt vilda diskutioner när någon/flera blir oroliga för ett djur. Sen att just illrar så "lätt" omplaceras hit och dit gör att vi kanske reagerar extra hårt på det.
Mina tidigare inlägg till dej var ganska hårda men det var just för att jag nlev orolig för dina djur inte för att är sur eller irriterad på dej som människa. Så länge man kan lyssna på råden man får och försöker lösa situationen så är det bra.
Men lösningen du har nu är ju ingen lämplig lösning i längden då också illrarna som trivs med varrandra blir lidande av att bli separerade (det är dock bättre än att någon blir ensam).
Hur har du planerat sen, försöka få ihop dem när valpen är äldre?
Eller arbetar du fortfarande aktivt med att få Morgan och valpen att komma överrens?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Ja, man får väl bara hoppas att du har bestämt dig.. Det är ju inte första gången du drar tillbaka dina tankar om att omplacera morgan.. Hur många gånger har han varit ute på annons? 3? 4? 5? och alla gånger har det slutat med att du har sagt att "nej, jag ska inte omplacera honom"….
Sajtvärd på Iller.ifokus