15 online samtidigt
Japp, första gången vi varit så många från iller forumet här samtidigt, vad jag vet.
Roligt är det.
Hoppas bara att ni känner att ni kan skriva om vad ni vill här inne också. Glöm inte att vill man prata om annat än iller, så går det bra i snacksaligt om annat än illrar.
Sedan är det ofta man glömmer de äldre trådarna. Går man in under respektive grupp kommer de fram. Kanske har ni något nytt att tillföra i en sådan tråd.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Oj, härligt!!! Fastän man egentligen borde vara ute i det sooooliga vädret som känns vårigt, trots all snö! 

Var glad att ni har snö, skicka hit lite. Här är det bara regn och slask!

Här är det oxå bara regn. Och ishalka. Inte roligt att gå utanför dörren nu. Man riskerar ju att slå ihjäl sig.
Audiatur et altera pars
usch då, det var som jädan.. när vi hade så otroligt fint väder idag, trodde jag givetvis att heeela Sverige hade detta! 
-eM-: jag vet inte var du bor men Åsa, du bor ju för tusan långt upp i landet (hihi härifrån sett i alla fall), lustigt att vi har snö "här nere" och inte ni.. Ni får vara rädd om er i halkan, sånt är inget vidare alls. Fram med våren!

Vi har snö, men just nu är det is på snön så det hjälper inte liksom.
Vill ha sommar nu…
Audiatur et altera pars

Tessa: Jag bor på Åland så lite lägre ner och mer österut än Åsa. Här är det bara regn, vi hade 20 minus förr aveckan och nu regnar det. Men såg att dom lovade 5- och snö på torsdag, 8- och sol på freda. Så vi hoppas på det, men då kommer det bli ishalka!

här har de oxå hotat med snö på fredag.
Audiatur et altera pars

16 inne samtidigt. Vi ökar rekordet med en. hihi
Audiatur et altera pars
Här på ön har vi idag 31/1, haft +4 till 5 grader, solsken och svaga ljumma nordvästvindar. 
Strålande vårväder, som knappast kommer att hålla i sig tills den riktiga våren kommer.