Dags för familjetråd :)
Har ju inte lagt ut bilder på mina valpar och övrig familj på evigheter. Kommer lägga upp bilder då och då under dager beroende på när illers är uppe.

Först ut är ena kissen. Heter för tillfället Kattet och kommer från Stockholms katthem.

Min älskade Disney som fick åka till de gröna ängarna den 7e oktober. 14 år hade vi tillsammans. Saknas oändligt mycket.

Sötaste Iris. Försvann i juni fem år gammal :( Aldrig sjuk och alltid busig.

Andra kissen, Missan för närvarande ;) Hittekatt från Åkeshovs katthem. Var vildkatt då jag köpte henne.

#8 Ser ut som en liten björn! Sötis!

#9 Han är en liten björn ;) eller stor björn.

Underbart fin familj 

#18 Tack :)

Beroende på hur mitt liv utvecklas och hur Ayla och Iza utvecklas och om jag hittar en hanne jag gillar blir det kanske en kull till om två år. Lutar mot att dte blir på Ayla som har ett fantastiskt bra temprament.
Fin familj. 
Sara

Mina 6 första illrar. Fyra av dem är borta nu :( I mitten längst ner Bubs, min första älskling. Dog 2007 i förmodade sviter av magsjukan. Medurs från honom, Cathy, egen uppfödning, försvann i oktober 2009. Tjejen, min andra iller, försvann i juni samtidigt som Iris. sen Iris. Efter henne är det Skitos och sen Cliff oxå egen uppfödning.

Bubs och Tjejen 2007
Bubs hann bara bli 3 innan han dog och Tjejen var 6 då hon försvann :( Fortfarande så pigg och glad.

Hmmm, om jag inte är ute och cyklar så är det Mary och Ranec som saknas nu…
Kul att se bilder på hela högen! :) Det var på tiden 
Paulina

Alla är ju ljuvliga, men Ayla var ju en riktig sötnos.

Tackar, ja det var verkligen på tiden, ska försöka fånga R och M imorgon.
Så fina de var hela högen, väldigt söt familj du har Sarah. Skulle du inte skrivit Celadon skulle jag inte vett att det var han, han o razz har blivit olika varann för o vara bröde o lika som valpar :)
Razz skickar en extra hälsning till sin bror.
Sarah! Mary och Ranec vill ju jag se!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Men JAAAA, de och kameran har inte varit bredvid varandra under mitt tentaplugg. kommer kommer :)
Oh den här har jag missat! Fina barnen! Celadon är galet lik pappa Vav i #14 :D Men jag vill oxå se mera valpis bilder :D