Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1344 ggr
Anothername
0

Akuthem, nu helst.

Har frågar fler olika organisationer om dom kan hjälpa mig att fixa ett Akuthem åt Tony.

På Onsdag ska jag opereras och jag vet intr hur jag kommer må efteråt. Det är en liten operation men jag känner att jag behöver få vila ifred och orkar inte med att ta hand om Tony och höra på hans krafsande och allt som hör till.

Så jag ber om någon snäll själ som kan ta Tony tills han hittar ett permanent hem. Han har förmodligen ett hem till Januari nästa år men det ä inget som är säkert än och jag vet inte hur länge jag orkar.

Som sagt jag är ingen person som avlivnngshotar mina djur annars hade jag nog gjort det för länge sen och hade jag inte vart djurvän hade jag nog slagit honom för d är fan på gränser ibland.

Jag orkar inte längre helt enkelt….

Jag kan som sagt stå för veterinärkostnader och mat om det behövs.

Vi bo i oxelösund men kan även tänka oss någon i sthlm eftersom d blir lättast för oss att lämna honom då.
(Min fästman är där uppe och jobbar varje dag)

Ett permanent hem är ju det idealiska men akut hem är också jätte välkommet, för jag vet inte hur länge jag orkar och jag känner mig så hopplös inför att han någonsin ska hitta ett nytt hem.

Pma mig elle skicka ett mejl till min adress: Anothername_@hotmail.com

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

Solo-amici
0

Jag har redan hört av mig och ställer mer än gärna upp som akuthem för Tony :) Han är mer än välkommen hit.

Men gäller ju fixa transporten då.

Anothername
0

Ja som sagt d är bara transporten dit som sätter stop :(

Ingen som ska åka nyköping/stockholm -Svenjunga inom den närmaste tiden?

Lyssnar på musik I think more things before breakfast than people think all day Får idé

UlrikaD
0

Tåg? Går ju att hitta billiga resor.

Annars om man är flexibel så finns ju tradera-biljetter. Var en tjej som var här för några veckor sedan. Hon åkte Sthlm-Göteborg tur och retur för 180kr.

Anothername
0

UlrikaD oj va billigt.

Nu är d dock planerat att mr.Tony ska hem till en tjej i stockholm på prov ett tag för att se så allt klaffar vilket jag verkligen hoppas att d gör för d får han stanna där :)

Detta känns väldigt bra för d är i närheten av mina föräldrar och eftersom min fästman är i sthlm varje dag på vardagara och jobbar är d lätt för mig att ta mig upp och hälsa på Tony och jag är jätte välkommen tydligen och d känns som sagt bara allmänt bra :)

Så håll tummarna för att allt går bra och att Tony får ett livslångt hem och att hans nya kamrat accepterar honom :)

Tråden får gärna fortsätta va öppen ifall det som sagt skulle vara så att Tony inte får stanna vilket jag verkligen hoppas att han får <3

VeronicaKahlbäck
0

Då får gänget och jag önska lycka till och hoppas det blir bättre den här gången!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Sara
0

Hoppas det löser sig. Glad

Sara

illernettan
0

Håller tummen för dig och Mr Tony.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Anothername
0

Tack så mycket :)

Som sagt på fredag ska jag till bagis och hälsa på och lämna av Tony :D

Hoppas att han trivs och passar in där.

Har kommer få sällskap av en liten illerkille på 6 månader :D

Gottfridsson
0

Håller tummarna och hoppas att det ska gå bra för Tony i det nya hemmet Glad