Hälsa på hos någon i Stockholm
Hej!
Vet inte riktigt vilken tråd det här hör hemma på men…
Ska äntligen få mitt första förstahandsboende och kan äntligen skaffa en väldigt efterlängtad iller. Har dock inte stött på illrar annat än på husdjursmässan (då jag blev helt kär) och berättelser från en vän som hade iller tidigare. Undrar om det finns någon i Stockholmsområdet som jag skulle kunna få hälsa på hos innan så jag verkligen är inte bara är 99,9 utan 120 % säker på att det verkligen är vad jag vill.
Kan självklart betala en liten summa och tar med kaffebröd ;)

Välkommen till fyra terrorister med husse och matte. Men det där med betala är ingenting som är aktuellt=)
Vill du ta en tripp bortanför sthlm så finns jag i Norrköping med 2 illrar :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag och min rackare finns på södermalm!
Haha underbart! Här fick man svar snabbt! Stockholm är bra! :) Vart bor HannaM någonstans i Stockholm och när har HannaM eller Cornel1a tid de närmsta veckorna? Önskemål om fikabröd? ;)

Men vad orättvist! Jag vill också ha fikabröd, fast jag bor ju i Göteborg.

Jag bor i Hässelby. Har tid lite nu och då=) Fikabröd.. tja, jag bjuder hellre än äter själv=p
Haha tack alla vad ni är gulliga! Har bestämt nu med diamantens illeruppfödning i Tyresö. Ska dit på tisdag och hälsa på! Lång dag på jobbet imorn och sen hela måndagen… Kan knappt vänta! Som ett litet barn inför julafton! det är jag det :D Vill inte ens tänka på hur otålig jag kommer vara när jag väl hittat en iller och väntar på att få hem den sen :P
#4 Just för tillfället är jag sjuk men annars fungerar vilken dag som helst :) vart i sthlm befinner du dig?