Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 2288 ggr
cannaydia
0

Svante Valp vill flytta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Svante är en valp efter Murgrönans Flavia och pappan Dönci med Österrikisk härkomst. En go och glad pojke, nyfiken, frammåt och håller sig kring händelsens centrum.

Han är viltfärgad, inga vita tecken. Född den 24:e Maj i en kull på 10valpar.

Vi finns på Gotland men levernas till fastlandet enligt överenskommelse. Leverans den 14:e eller 15:e Oktober från Nynäshamn/Sthlm vidare mot Karlsborg kan ordnas samt den 16:e från Karlsborg till Stockholm(17:e Oktober) kan leverans ske efter övrenskommelse.

Hemsida: www.murgronan.info.se

cannaydia
0

En till på Svante. Han har även några bröder samt systrar som också söker egna hem. De hittar du i Bloggen på hemsidan Murgrönans Illeruppfödning

Nussen
0

Vilken söt liten plutt Skrattande

cannaydia
0

#2 En go grabb med mkt fart o fläkt i precis som illervalpar ska vara -fulla med energi =)

cannaydia
0

#2 En go grabb med mkt fart o fläkt i precis som illervalpar ska vara -fulla med energi =)

cannaydia
0

Leverans den 14:e eller 15:e Oktober från Nynäshamn/Sthlm vidare mot Karlsborg kan ordnas samt den 16:e från Karlsborg till Stockholm(17:e Oktober) kan leverans ske efter övrenskommelse

illernettan
0

puttar

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

cannaydia
0

#6 Tack Nettan!

Svante söker ännu sig en egen lya att få flytta till

Lissi08
0

jag villl jag vill!!!!! Nu håller jag på iller feber med alla dessa annonser på valpar!!

cannaydia
0

Tråden kan låsas Svante har flyttat.

illernettan
0

#9 Så kul att höra Glad.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.