Vebjörgs valpar flyttklara.
Rubriken på den förra tråden var inte så bra, så här får dom en ny 
Syskonen är födda 13 maj, alla viltfärgade. Mor är Vebjörg (eg. uppfödning) - far är Delsin (Holländsk import)
Alvena, Eksta och Friggars (honor), samt Snoder (hane).
Vaccinationer, vaccinationskort/Jordbruksverkets djurpass, stamtavla, samt ett medskick med bl.a. foder och foton på valparna.
Besiktigning sker närmaste måndag eller torsdag, innan dom reser härifrån. Leverans kan ordnas efter överenskommelse med köparen.
Du kan se fler foton i fotoalbumet och läsa lite mer på hemsidan http://guteillern.webs.com/apps/photos/album?albumid=8793703
Är du intresserad, maila mig på ammi.gottfridsson@gmail.com
Transport till
* Stockholm (17/10), hämtning sker vid Stockholm Central eller överenskommen plats i närheten.
* Malmö Hälsingborg (datum ej bestämt), vid samleverans av flera av syskonen, finns möjlighet till fri leverans. Resan går via: Oskarshamn-Kalmar-Karlskrona-Kristianstad-Malmö/Helsingborg,
putt
Snoder har hittat ett hem och kommer att flytta till Leksand, tillsammans med Kramas albinokille Maxum. Flytten kommer att ske, så snart de nya ägarna är klara med illerbygget dom håller på med 
#7, Oh va roligt för honom, hoppas han ska trivas.
Det kommer dom garanterat att göra :-) Har känt nya ägarna i många år och dom har haft iller från mig tidigare 
Transporten till Stockholm, har fått ändrat resdatum.
Nytt datum är:
* Stockholm (16/10), hämtning sker vid Stockholm Central eller överenskommen plats i närheten.
Kan någon moderator ändra datumet för Stockholm i #1, till 16/10. Så ingen som läser #1 missar ändringen av resdag?
Alvena har hittat sitt hem och kommer att besiktigas på måndag 
Kvar finns Eksta och Friggars, som söker egna familjer att bo hos.
Alvenas köpare har meddelat att dom ska vänta ett tag. Så nu vill även hon hitta ett hem igen.
Kvar som vill få egna hem finns alltså, Alvena, Eksta och Friggars.
Valparna är födda i maj och behöver få sina permanenta hem, så snart som möjligt. Förutom tjejerna så är det tänkbart att några till valpar kan bli aktuella för försäljning.
Av den anledningen kommer priset för respektive valp att bli en överenskommelse mellan mig och en aktuell köpare. Priset kan förändras genom ändringar i det som normalt sett ingår när valparna levereras.
- Medskicket kan helt eller delvis uteslutas,
- Passet kan bytas mot vaccinationskort,
- Vissa av valparna kan även säljas ovaccinerade.
Ta gärna kontakt med mig, om du är intresserad av en valp och är beredd att ge den ett hem resten av livet.
Tjejerna Alvena, Eksta och Friggars. söker fortfarande hem. Nyfikna och småbusiga tjejer som gärna klättrar för att komma upp i famnen.
Söker någon av dina valpar fortfarande ett hem? Vart finns dem och vad är priset? :)
#21, Skicka dina frågor till hennes email
Hjälper till och puttar.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Upps…den här tråden kan låsas. Det finns en ny tråd för de kvarvarande valparna.