Illervakt 29 oktober till 16 november
Hej,
Vi ska på bröllopsresa och skulle behöva illervakt till våra två illertöser, Daisy och Maggie. De är två glada och lekfulla illrar som trivs bra i sällskap med andra illrar och andra djur.
Vi bor i Malmö men vi har bil så det fungerar även om ni bor utanför Malmöområdet.
Naturligtvis kan vi även ställa upp som illervakt om det skulle behövas 
Hör gärna av er här eller till ingunn.storstad@gmail.com om ni har möjlighet att vara illervakt.
Tack!
puttar upp, ifall någon missat tråden och har möjlighet att passa dessa två töser.
Synd att jag bor så långt ifrån, annars hade jag gärna ställt upp!
Hoppas ni hittar en bra illervakt :-)
Önskar jag kunde hjälpa till..
Putt
Är det någon som kan hjälpa oss att passa våra illertöser?
Skulle det superkrisa är era töser välkomna här!
Jag kan tyvärr inte hämta/åka halvvägs heller då jag inte har tillgång till bil.
puttar
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
putt
Vi har fortfarande inte hittar någon illervakt till våra tjejer. Någon som kan tänka sig att passa dem när vi är bortresta?
nummer fem erbjöd sig om det skulle superkrisa..
#5 Jag har skickat PM till dig.
Det börjar krisa med illervakt nu, vi reser om 2,5 vecka. Är det någon som bor närmre Malmö som har möjlighet att passa våra töser? Vi uppskattar så klart chouwas erbjudande, men det är en bit att köra till Borås. Så det vore lite enklare om det är någon som bor närmre Malmö som har möjlighet att passa dem.
Vi tar med allt som de behöver under dessa två veckor (mat/toa etc) och betalar även ersättning som tack för hjälpen.
Tack på förhand!
Mvh Ingunn
Hade lätt passa dom (bor i helsingborg) men har tyvärr ingen illervana. Hade passat perfekt då jag även är sysslolös fram till den 15/16 =/
Håller tummarna att ni hittar någon annan ändå:)
// Pabblo
Jag har blivit meddelad att det har löst sig med illervakt för dom små! :-)