Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 1236 ggr
KerstinL
0

Sov gott min lilla "Haj"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Älskade "Hajen", du var ett litet rosa knytte på endast 7 g när du kom till världen för dryga tre år sedan. Din start i livet blev tuff då mamma Suzuki inte kunde dia dig. Alla timmar som vi spenderat ihop dag som natt.. finner inga ord för min sorg… Du var så söt med ditt leende ärr och din korkade uppsyn, din nöjda blick när du stolt promenerade fram till lådan och bajsade bredvid. Varje morgon kom du fram och charmade till dig "godis", först från husse, sen från mig. Nu får du vila tillsammans med din mamma och Shanti, det är ett stort hål i hjärtat och även om det kommer läka så kommer det alltid finnas ett ärr kvar. Du var så speciell och du var älskad av många!
Farväl älskade lilla vän….

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Christine9
0

Så underbart söööööt! Jag beklagar :(

Sara
0

Beklagar! Gråter

Sara

Theres
0

Ledsamt =/

golf.ifokus.se

bond-bina
0

Så ung det är så sorgligt Gråter. Men på den korta tid han fanns så fick han ändå, hos er, det bästa livet.

[chouwa]
0

Jag beklagar verkligen.
Tänk vad ont det gör..usch :-(

Bogey
0

Beklagar Gråter

Loveferrets
0

beklagar Gråter

illernettan
0

Kramar till er. Beklagar sorgen.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Madde
0

Beklagar sorgen. =( Vet hur hemskt det är att förlora dem för tidigt. =((

Men man får se dem fina stunderna man hade tillsammans. Skickar många kramar till er.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

JossanH
0

Men gud vad har hänt? Hon som var en så fin liten haj :(
Sov gott lilla Hajen Gråter

Sajtvärd på Iller.ifokus

Gottfridsson
0

Beklagar sorgen! Lilla sötnosen som vi höll så många tummar och tassar för Gråter

bond-bina
0

Lessen när jag såg inlägget först så kom inte bilderna fram. Nu ser jag ju att det var en liten söt flicka och det ska därför vara "den korta tid som hon fanns så fick hon det bästa liv hos er".

HannaM
0

Nej men usch vad tråkigt=( En sån ung liten illertjej. Beklagar.

mandariiin
0

Va? Vad har hänt nu?

Beklagar…. Gråter

KerstinL
0

Av ännu okänd anledning så kollapsade hennes lever, hon slutade äta och blev slö väldigt fort. Första symptomet visade sig för 4 dagar sen med lös avföring, då vi ville hålla extra koll på henne så fick hon bo avskillt.. Dagen efter var avföringen bättre men aptiten fortfarande väldigt låg. Vi beslöt att avvakta till i går morse och sen åka in om det inte vänt. På morgonen när jag skulle kolla henne så var hon jätteslö och så såg jag att det kom blod ur rumpan. Panik in till Roslagstull och på vägen in ser jag att hon blivet helt gul om nosen, öronen och tandköttet… Veterinären kände igenom henne och hittade inget förstorat/hårt och eftersom blodet som kom var så mörkt så var det uppenbart att det inte kom från tarmen utan högre uppifrån. Med tanke på hur fort förloppet gått och hur gul hon var så konstaterade veterinären att det troligast var levern som kollapsat. Vi tog det tunga beslutet att låta henne somna in pga hennes kraftlösa tillstånd och dom dåliga oddsen för ett tillfrisknande. Hon kommer att obduceras..

Cool

Loveferrets
0

" 15, Men fy fan så hemskt, beklagar verkligen ,,usch,, gråter med er..

mandariiin
0

Men….. Gråter Hon var ju så glad för knappt en vecka sen när vi var förbi….Beklagar ännu en gång.

Kan komma med lite gladare nyheter, Aura och Pyara kommer bra överens. Dom busade tillsammans igår och hade kul.

JossanH
0

Men gud vilket trauma :(

Sajtvärd på Iller.ifokus

HerrDevlin
0

Beklagar :( Så himla fin

KerstinL
0

#17 Ja, det kom så plötsligt…..

Ang Aura och Pyara: "It takes one to know one", hehehe

Cool

Madde
0

#15: Ja det där låter mycket likt hur det gick till när Xena gick bort. Hon dog i lever och njursvikt och hon hade fått gulsot.

Har aldrig sett en iller tidigare som varit så gul som hon var.

Beklagar än en gång sorgen.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

zickan
0

Nej.. Vad tråkigt.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.