Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 167 ggr
ronja
0

fråga om inloggning

När jag loggar in finns det ju en ruta man kan kryssa i för att man inte ska behöva skriva lösenordet varje gång.. Jag kryssar i den, men får ändå skriva i alla uppgifterna varje gång.. Tänkte bara kolla om det ska vara så eller om jag gör fel..?

Faxlin
0

Nej, det ska inte vara så. Om man kryssar i rutan så ska man inte behöva skriva i uppgifterna varje gång. Testa att ta bort sidan från favoriterna i din dator och lägg sedan dit den igen när du är inloggad (självklart har du då loggat in dig och kryssat i rutan att den ska komma ihåg dig). Hojta till om det inte fungerar ändå. För då får jag ta och snacka med grabbarna och höra vad som är fel.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ronja
0

har nu provat det, men det funkar tyvärr inte ändå..

Faxlin
0

Då ska jag höra med grabbarna vad som är fel. Återkommer när jag fått tips från dem.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Staffan
0

Testa att gå in under Vertyg i din webbläsare och där rensa bort dina cookies. Prova därefter att logga in på nytt och markera kom-ihåg-mig-rutan.

Mvh // Staffan

Faxlin
0

Vad bra, nu fick du expert hjälp. Hoppas detta fungerar nu.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

ronja
0

Har provat det nu oxå, men funkar inte ändå… hoppas jag inte gör ngt annat felGenerad (datorer är inte min starka sida) obs..det gör mig inget att skriva alla uppgifter.. men jag tänkte iaf bara fråga ifall det skulle vara andra som har samma "problem".. Glad

mvh veronica

Staffan
0

Det var inte bra, då får vi försöka fixa det så snart vi har möjlighet. Vilken webbläsare använder du?

// staffan