När ni var små..
haha jag var oxå kär i michael jackson ;) Jag å en kompis hade egen fan club där vi skrev artiklar om honom å samlade på bilder etc ;) Min bror på 4 - 5 år vid den tiden drog på sig fin byxor, skjorta, lackskor å vita strumpor å vax i håret å "dansade michael" …
haha..jag var kär i elvis och pamela andersson ;)

michael jackson här med…
men sen skulle jag gifta mig med prins carl philip bara för jag ville bli prinsessa, och det såg jag som enda chansen att bli det :D
golf.ifokus.se

jag va dökär i jonny depp då serien 21 jumpstreet gick för första gången *s* nu tycker jag han ser lite töntig ut hahaha
#4: ja 21 jump street där måste jag hålla med om att jag oxå hade en crush i johnny depp. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Anthony Kiedis faktiskt :) Sen när jag blev lite äldre blev jag kär i Ola Salo också ^^
haha jag var kär i lasseman i arvingarna… tyckte han va såååå snygg haha
oooh, jag var kär i Per Gessle hahaha.. samlade på skivor med honom (har nog typ 30st)… sparade hela året för att åka till halmstad o köpa rariteter.. är inte riktigt den musiken jag lyssnar på idag!
.. så var ju jag o några kompisar inne i en hanson-bubbla också då vi skulle gifta oss med Taylor.. var bara 10 år sedan.. och då gick vi i 7an! lyssnar INTE på den musiken idag haha.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag fastnade i pojkbandsträsket ett litet tag där och då var det ju backstreet boys som stod överst på listan som tur var varade inte den epoekt allt för länge för min del :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Hmm..ja ni den listan kan nog göras lång…haha men de jag mins speciellt var att jag var kär i arnold swhatzeneger.. haha. fattar inte att man som barn tyckte att det var fint med mega mycket muskler. Sedan var man ju kär i AJ i bsb. Elvis har man ju alltid haft ett gått öga till men de minskade dock när jag läste boken Elvis o jag. Mysko kommer inte på nån mer just nu.