Illerträff i NV Skåne
Som jag skrev för ett tag sedan så har jag bestämt mig för att hålla en egen träff här nere i Skåne, som det ser ut nu så blir det antingen den 18/3 eller 25/3 kl: 14:00. Jag hade tänkt mig att vi skulle ha den i Ängelholms hembyggdspark, vi går en tur runt parken, sen tar vi fika. Men då jag håller den privat, så får var och en ha med sig sitt eget fika. I annat fall så har jag fika med, men då får dom som kommer med betala 10:-.
Medtag det antal illrar ni vill ha med och ett glatt humör, så träffas vi på en av de ovanvarande dagarna. Så jag vill veta vilken av dagarna som passar bäst.
Christel.

Men! Den 25/3 skall du ju till mig :(
har du glömt bort det? *snyft*
stackars hero, han som har sett fram emot att träffa gammelmatte…..:(
#1# Vist ja det ska vi ju, då får det bli den 18/3, hör alla det som har tänkt att komma?? Ni som är sugna kan gärna säga till så att jag vet om jag ska ha med fika eller om ni själv har med. Så jag blir tacksam för "anmälan".
Jag skulle vilja veta om det är någon som tänker komma södagen den 18/3 till Ängelholms Hembyggdspark?? För i annat fall så blir denna träff inte av. Jag vill också veta om jag ska ha fika med så att ev deltagare betalar 10:-, eller om var och en har med sig sin egen fika??
Tacksam för svar hit eller till min Mail trollvalpen@hotmail.com
Tyvärr kan inte jag då jag jobbar den 18 och den 25 är jag på mässa och illerträff i Karlstad, annars hade jag anmält mig.

Jag o Busan kommer gärna! Den 18
Ska höra med syrran oxå om hon kan då