fråga till Åsa
Åsa hur mycke tar du för dina illervalpar? Vill ju så gärna köpa en av dig till nästa sommar

Priset för valp nästa sommar. Kan vara svårt att säga. Men antagligen som nu. 2000:- plus kostnaden för veterinärbesiktning, chipsmärkning och försäkring. Brukar sluta på ca 2500:-
Japp, om du fortfarande är intresserad nästa år så har Kiara då gått i pension, men du var väl rätt förtjust i min Bella, eller hur?
Sedan hoppas jag ju på en pastell tös också.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jo jag vet att hon går i pension men Bella är lika underbar hon :D
En pastell? Hmm… Ska du avla på henne också?

Ja, det var planen i alla fall. Har beställt en pastell tös av Therese här inne men det är inget som säger att det blir någon pastell tös åt mig i kullen. Tänk om de enda pastellerna blir hanar, då är jag utan i alla fall. Svårt att veta i förväg liksom. Men jag hoppas på att få hem en pastell valp i alla fall. Och Therese har lovat mig att om det bara föds en pastell tös så är hon min.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
En annan fråga…
Varför måste jag trycka på "publicera kommentar" utan något i rutan för att få se de senaste inläggen? En sida får jag upp 13 inlägg på men när jag tryckt på knappen kommer resterade 14 inlägg fram…varför kommer de inte direkt?
Nu frågade jag samma fråga två gånger…eller hur…
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

haha, om du trycker på knappen Ladda om så kommer alla nya inlägg fram. Då ser du snabbt också om du fått svar i någon tråd där du nyss själv har skrivit. Ladda om knappen hittar du till vänster på skärmen direkt under knappen Bokmärken.
Hoppas detta förenklar för dig.
Audiatur et altera pars
Jo, jag har hittat den men det fungerar inte. Precis som nu när jag kom till den här sidan så visade den bara 3 inlägg…
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

haha, kanske inte är fler inlägg. fniss
Nej, skämt och sido. Det ska fungera. Men kan vara en bugg, det här är en rätt ny sajt så jag ska höra med grabbarna. Kan du testa och logga ut och logga in igen så kanske det fixar sig. Annars hojta till så vidarebefodrar jag ditt problem till grabbarna som kan.
Audiatur et altera pars

Hur har det gått Sussi. Fungerar det så att du ser alla inlägg nu utan att trycka på publicera knappen?
Audiatur et altera pars