Världens lyckligaste iller!
Yup..buffy är just nu världens lyckligaste iller! För länge sen hade hon en ca 30 cm lång och 5 cm bred pensel som hon älskade..hon packade til och med ner den i smyg i min väska när vi skulle åka nånstans…men för ca 1 år sen så försvann den…märkte att buffy sprang runt å letade..men jag såg aldrig mer penseln…idag hör jag hur något prasslar i en låda i köket..drar ut lådan helt å bakom ser jag buffy sittandes med sin pensel! Hon såg helt överlycklig ut! tänkte först ta ifrån henne den, men jag kunde inte med.. (hade nog inte kunnat få henne att släppa den om jag ens ville)…så den senast halvtimmen har buffy kämpat frenetikst med att få in den låååånga pensel i röret och vidare upp till 4 e våningen i iller huset….hrm…lycka till ;) men hon kan gott hållas….hon ser så glad ut över att ha fått sin pensel att jag kan inte annat än skratta åt henne ;) knäpp fia
haha jo dom e för härliga 

Låter jätte gulligt :)

vad gulligt:) haha. tänker på en film som finns på youtube. där en iller helt galet har bestämt sig för att ta med sig en golvmopp. Oj vad den kämpar ner för tre trappor och in under den sissta trappsteget, Härligt att se vad de kan jobba för att få sin vilja igenom.=)
yup..kan meddela er som e intresserade att hon fortfarande håller på! snacka om envis!

*skrattar* Vilken glädje…
Min gamla iller hade en telefonsladd (sån där grissvans-snurrad) som hon älskade. Den var alltså avklippt och användes inte. Denna tyggade hon på så den gnisslade (gnagde dock inte, den fick knappt skador av tuggandet). Hon vårdade den ömt i flera år… :-)

Naw, tösabiten. Hon är ju bara för go. Lyckades hon få penseln med sig?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
bra fråga…hon la ner projektet efter en dryg halvtimme…men jag har fortfarande inte hittat penseln…så det e möjligt ;) men jag har ju iofs inte packat upp min ryggsäck ännu så det e ju fullt möjligt att hon packat ner den för att ha med sig på resan….får nog kolla upp det där

haha, japp du får göra det och skvallra för mig sedan.
Ska dock ta mig en rök nu sedan åka till stan. Lust att ölja med och fönster shoppa med mig?
Audiatur et altera pars
ja! på villkoret att jag får köra? Och att jag får mer kaffe…mitt e slut….fan ciggen oxå…kan jag låna en ? ;)

haha, japp låna en cigg du. Men allvarligt. Jag hämtade förra koppen nu får du hämta åt oss.
Audiatur et altera pars
Allvarligt? nu tycker jag att du e lite vrång….suck….okej då om jag får 2 cigg….mjölk å socker eller?

Sara,,,
Åsa ska bara ha tom kopp, och INGA cigg, det blir bäst för henne!! *mohahahaha*

Japp två sockerbitar och lite mjölk. Så blir jag snäll. Och vad då två cigg. Som om du skulle klara dig på det tills vi kommer till stan. hihi
Audiatur et altera pars

Nu ska Tina vara tyst och snäll här. Annars ska jag sjunga för dig i telefonen. Så det så. Och det är riktigt illa för jag kan inte sjunga.
Audiatur et altera pars

Hej !
jag är bara på studiebesök! 
#12 du har så rätt!
Åsa…tekniska problem har uppstått…kaffet e slut…å dina cigg e snart slut ser det ut som….så vi får nog bege oss…å med tanke på mina bilkörnings färdigheter så lär det ta ett tag å köra…om vi inte sätter skidor på bilen så klart…

ÅSA
Jag är ALLTID TYST o SNÄLL, det borde ju du veta vid detta laget.
Det gör ALLTID ont och höra sanningen!!…*mohahahah*
#15 så länge du håller fröken i handen å inte pillar på nått så e du välkommen….här e det "se men inte röra" som gäller unga dam

Sara…
Så illa kan det inte vara, det vore väll VÄRRE om ÅSA skulle ha kört, då skulle ni aaaldrig ha kommit fram.

hmm, du ljuger ju. Jag hämtade kaffe sist. Jag vet att det finns kaffe. Och allvarligt. Rökte du fem på en gång???
Men du har rätt vi lär åka om vi ska hinna något innan vi ska hämta gubben på jobbet.
Audiatur et altera pars

#18: Du är aldrig snäll så det så.
Hmm, jag kan faktiskt köra bil. Fick ju reda upp sakerna här när Sara körde fast. hihi
Audiatur et altera pars

Åsa…
det är lika bra ni beställer ett hundspann….
Det låter säkrast.
Då kommer man fram i alla fall, och förhoppningsvis i tid, än och ha 2 virrepannor i trafiken som går vilse i en telefonkiosk! =))))
#20 var inte så säker på det…imorse satt ungarna i baksättet å viskade "vi kommer att döööööö"….å åsa satt å fnissade hysteriskt….så vi får väl se hur det blir
#21 det e visst slut..gå upp å kolla! vad gäller ciggen så sitter jag just nu å visslar oskyligt i fall du undrar..
yup! hopp å lek tanten! på med skorna…jag har vart färdig läääänge

hmm, Tina. Du glömmer något viktigt här. Du bråkar med iller.ifokus Sajtvärd och Medarbetare. Vi kan båda stänga av dina skrivrättigheter. Så plats och fot och gå genast in på hundar och bråka igen.
Audiatur et altera pars

Sara …
ska inte västkust folk hålla ihop??
,-)
#23 här ute e det ju bara skog å snö..inte ens en telefon kiosk att irra runt i….Åsa får hålla mig hårt i handen så jag inte irrar bort mig på väg till bilen…

hmm…
Åsa o sara…
nått mer jag skiter i…jag menar, det kan ju inte bli VÄRRE än vad det redan är….*mohahahaha*
#26 jo iofs…det behövs lite civiliserat folk som styr upp den här tråden tror jag…

# 27
Ja, akta dig för alla stygga vargar och björnar i skogen…dem kan vara hemska…..=))

Tack sara…jag börjar gilla dig! =))
Om du inte få ha rollen kvar som Medarbetare, så kan ju åsa alltid fråga mig! =))

hmm, nu börjar jag misstänka att jag bör söka mig en ny Medarbetare. Då Sara helt verkar ha tappat sitt omdömme då det gäller folk och fä. Tina är en tant inget folk. Hon är bara allmänt hopplös och kan således inte räknas som civiliserad.
Audiatur et altera pars
#31 tack för den du…nu vågar jag inte gå ut ju!!
#30 yup tanten hopp å lek! plocka fram snökedjor, kompass, kart, blåbärsoppa å knytt ett snöre i brevlådan å i kofångarn så vi hittar tillbaka sen! För nu åker vi!

# 31…sorrry inte meningen och skrämmas så.
men du har ju en "stark" hand och hålla i….=)
Kan ta med dig Sacko i värsta fall, han är mer betryggande än Åsas hand….mohahahaha

sara…
ska kofångaren vara kvar på bilen efter ni ha kört ivär??
Jag menar, med dessa snöhögar och alt som finns där uppe, så vet man inte hur bil stackaren ser ut efteråt.